سامسونگ تا زمان حل مشکل Galaxy Note 7 به صاحبان این گوشی Galaxy J می‌دهد

موبنا، رضا خواجه‌وند – هم اکنون قرار است تمام گوشی‌های Galaxy Note 7 از سراسر جهان جمع‌آوری شوند و سامسونگ برای آنکه صاحبان این دستگاه را با مشکل مواجه نکند، به صورت موقت یک دستگاه گوشی هوشمند Galaxy J را در اختیار آنها می‌گذارد. شرکت سامسونگ برای حل مشکل پیش آمده طرح جهانی با نام …

موبنا، رضا خواجه‌وند – هم اکنون قرار است تمام گوشی‌های Galaxy Note 7 از سراسر جهان جمع‌آوری شوند و سامسونگ برای آنکه صاحبان این دستگاه را با مشکل مواجه نکند، به صورت موقت یک دستگاه گوشی هوشمند Galaxy J را در اختیار آنها می‌گذارد.

شرکت سامسونگ برای حل مشکل پیش آمده طرح جهانی با نام Exchange Program را راه‌اندازی کرده است و به موجب آن افرادی که هم‌اکنون فبلت Galaxy Note 7 را خریداری کرده‌اند دو گزینه را پیش روی خود می‌بینند.

نخستین گزینه این است که افراد می‌توانند پس از تحویل Galaxy Note 7 به یکی از شعبات سامسونگ به صورت موقت یک دستگاه گوشی هوشمند Galaxy J را در اختیار بگیرند تا پس از حل مشکل، Galaxy Note 7 جدید به آنها تحویل داده شود.

samsung-to-give-galaxy-note-7-1

با انتخاب این گزینه زمانی که مشکل Galaxy Note 7 برطرف شود و کاربران بتوانند گوشی مورد نظر خود را بدون هرگونه نقص در اختیار بگیرند، گوشی Galaxy J را پس خواهند داد.

گزینه دوم این است کاربران می‌توانند گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را برای همیشه به شرکت سامسونگ پس دهند و در عوض یکی از گوشی‌های Galaxy S7 یا Galaxy S7 edge را در اختیار بگیرند. برای مابقی پولی که کاربران هنگام خرید Galaxy Note 7 پرداخت کردند هم این برنامه‌ریزی صورت گرفته است تا کاربران لوازم جانبی مورد نیاز خود را از سامسونگ دریافت کند.

بر این اساس توجه داشته باشید که اگر Galaxy Note 7 را با یکی از گوشی‌های Galaxy S7 یا Galaxy S7 edge عوض کنید، پس از حل مشکل آتشسوزی در فبلت جدید سامسونگ امکان پس گرفتن آن وجود نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا