راه اندازی سیستم جدید بلیط الکترونیک در کرمان

موبنا – منصور ایرانمنش با بیان اینکه عملیات اجرایی سیستم جدید کرمان کارت (بلیط الکترونیکی) در سال ۱۳۹۴ انجام و از ۱۲ اسفند ماه سال گذشته روی اتوبوس های تحت پوشش این سازمان نصب شده است، گفت: سیستم جدید بلیط الکترونیک کرمان که توسط شرکت مجری کارت هوشمند شهروندی مشهد، اهواز و قزوین نصب شده …

موبنا – منصور ایرانمنش با بیان اینکه عملیات اجرایی سیستم جدید کرمان کارت (بلیط الکترونیکی) در سال ۱۳۹۴ انجام و از ۱۲ اسفند ماه سال گذشته روی اتوبوس های تحت پوشش این سازمان نصب شده است، گفت: سیستم جدید بلیط الکترونیک کرمان که توسط شرکت مجری کارت هوشمند شهروندی مشهد، اهواز و قزوین نصب شده است، نسبت به سیستم قبلی بلیط الکترونیک مزایای زیادی دارد و استفاده از ۱۲ خدمت شهرداری را فراهم می سازد.
وی افزود : در سیستم قبلی فقط کسر هزینه کرایه مسافران میسر بود، اما در سیستم جدید شهروندان با خرید کرمان کارت می توانند از ناوگان اتوبوس رانی و در آینده از تاکسی رانی، شهربازی و دستگاه های پارک حاشیه خیابان ها استفاده کنند و هزینه آن را از طریق کرمان کارت بپردازند.
ایرانمنش کسر هزینه بلیط، نصب تابلوهای روان در داخل اتوبوس ها و ایستگاه ها برای نمایش زمان ورود و خروج اتوبوس ها و شارژ آسان “کرمان کارت” در باجه های مخصوص و فروشگاه های معتبر در سطح شهر کرمان را از دیگر مزایای سیستم جدی بلیط الکترونیکی کرمان عنوان کرد.
مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی کرمان و حومه با بیان اینکه شعار ما “هر کرمانی، یک کرمان کارت است” تصریح کرد: برنامه ما توسعه پروژه کرمان کارت و استفاده از آن در تمامی سیستم های شهرداری است، به همین منظور در فاز اول ناوگان اتوبوس رانی به این سیستم جدید مجهز شده است و در فازهای بعد استفاده از شهربازی، پارک حاشیه خیابان ها و پرداخت کرایه تاکسی ها با کرمان کارت میسر خواهد شد.
وی افزود: بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان بانک عامل این طرح انتخاب شده و قرار است در آینده از طریق دستگاه های کارت خوان و دستگاه های خود پرداز این بانک بتوان کرمان کارت را شارژ کرد.
مدیر عامل اتوبوس رانی کرمان و حومه افزود: با افتتاح رسمی سیستم جدید، سیستم قبلی جمع آوری و فقط از سیستم جدید این شرکت استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا