ایسوس از هندزفری Clique H10 رونمایی کرد

موبنا، لیلا محمدنظامی – هدست جدید و جمع جور Clique H10 ایسوس با رابط بیسم (بلوتوث) کار می کند و دارای درایرورهای ۵.۸ میلیمتری صدا می باشد که توسط فناوری aptX صدایی بی نقص، دینامیک و قدرتمند تولید می کند. کیفیت صدای پرشور Clique H10 که از درایورهای ۵.۸ میلیمتری با فناوری aptX تجهیز شده …

موبنا، لیلا محمدنظامی – هدست جدید و جمع جور Clique H10 ایسوس با رابط بیسم (بلوتوث) کار می کند و دارای درایرورهای ۵.۸ میلیمتری صدا می باشد که توسط فناوری aptX صدایی بی نقص، دینامیک و قدرتمند تولید می کند.

کیفیت صدای پرشور
Clique H10 که از درایورهای ۵.۸ میلیمتری با فناوری aptX تجهیز شده است، قابلیت پخش صدایی با کیفیت و تفکیک بالا به صورت بی سیم را با رابط بلوتوث با کمترین وقفه پخش می کند.
1
مهندسان بخش چندرسانه ای – تجهیزات صوتی ایسوس با پشتوانه بر تجربه موفق چندین ساله خود، محصولی بی نقص طراحی و تولید کرده اند که علاوه بر ظاهر شکیل، دارای سخت افزاری کارآمد است. Clique H10 می تواند صدایی کامل با بیس عالی و وضوح بالا را به همراه جزئیات صدای طبیعی در هنگام پخش موزیک پخش کند. همچنین Clique H10به طور ذاتی دارای سیستم حذف نویز های اضافه (Passive Noise-Canceling) است و با طراحی خاص گوشی های آن تجربه ای ناب و بی نظیر از شنیدن را به کاربر منتقل می کند.

طراحی با دوام و زیبا
Clique H10 با مواد و قطعات با دوام ساخته شده و ظاهر آن نیز محصولی لوکس و شکیل را در نگاه اول معرفی می کند. بدنه گوشی های آن از آلومینوم تراش خورده و آنودیزه شده ساخته شده است تا از خوردگی به مرور زمان محافظت شود.
3
یک گیره نگه دارنده جداگانه نیز برای حفظ تعادل آن در گوش نیز قرار دارد. تمام سطوح این هدفون نیز با پوششی از جنس نانوی ضد آب پوشانیده شده تا در برابر رطوبت و تعرق بدن مقاوم گردد.
اتصال و کنترل آسان
Clique H10 دارای فناوری NFC است و با دستگاه های هوشمند سازگار با NFC به راحتی تعامل برقرار می کند. همچنین یک کنترلر داخلی به سادگی امکان تغییر بلندی صدا و کنترل موزیک را مهیا می می کند. Clique H10 با اتکا بر باتری قابل شارژ خود می تواند تا ۵ ساعت موزیک پخش کند و عمر مفید باتری آن در حالت آماده به کار ۲۶۰ ساعت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا