آی او اس ۱۰ هفته آینده عرضه می‌شود

موبنا – به گزارش ولزآنلاین، اپل در جریان رونمایی از گوشی آیفون ۷ تایید کرد که سیستم عامل به روزشده خود را ظرف چند روز آینده در دسترس علاقمندان قرار خواهد داد. آیفون ۷ برای اولین بار ضدآب و ضدگردوغبار است و جک هدفون از آن حذف شده و گوشی های بی سیم برای استفاده …

موبنا – به گزارش ولزآنلاین، اپل در جریان رونمایی از گوشی آیفون ۷ تایید کرد که سیستم عامل به روزشده خود را ظرف چند روز آینده در دسترس علاقمندان قرار خواهد داد.

آیفون ۷ برای اولین بار ضدآب و ضدگردوغبار است و جک هدفون از آن حذف شده و گوشی های بی سیم برای استفاده کاربران به این گوشی اضافه شده است. اپل روز گذشته از نسخه جدید ساعت اپل موسوم به Series 2 نیز رونمایی کرد.

قرار است فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از شش روز دیگر آغاز شود. پیش فروش این گوشی نیز از دیروز صورت می گیرد.

اپل با iOS 10 می‌خواهد تغییرات ظاهری کوچک اما موثری را به سیستم عامل دستگاه‌های همراه خود بیاورد. در اپلیکیشن پیام‌رسان Messages می‌توانید پیام‌ها را بزرگ‌تر، کوچک‌تر و همراه با شخصی‌ سازی‌های بیشتر ارسال کنید. همچنین توسعه دهندگان می توانند برای دستیار صوتی سیری این سیستم عامل خدمات و ابزار متنوعی را عرضه کنند.

نوشته های مشابه

این شرکت خدمات نقشه خود را هم بهتر کرده تا بتوانید با استفاده از آن میز غذایی را در رستوران خاصی سفارش دهید، سریع‌ترین محل و زمان برای رسیدن به محل مورد نظر شما را مشخص کند. همه موارد حول و اطراف محلی که قرار دارید را شناسایی کند تا بهترین و نزدیک‌ترین محل نوشیدن قهوه، خوردن غذا یا بنزین زدن را به شما معرفی کند.

برنامه جدید Home هم با دسترسی به اجزای هوشمند درون خانه به شما اجازه می‌دهد تا مواردی مانند روشن وخاموش کردن چراغ‌ها و باز کردن در خانه را با آیفون و آی پد خود انجام دهید. در این سیستم عامل به صورت پیش‌فرض قابلیتی فراهم شده که بتوانید همین که آیفون خود را از زمین بلند می‌کنید، صفحه پیام ها یا نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کنید. با این ویژگی احتمالا نوتیفیکیشن‌ها بیشتر در معرض دید شما قرار خواهند گرفت.

در نهایت در iOS 10 لمس سه بعدی فقط برای دسترسی سریع‌تر به بخشی از اپلیکیشن‌ها نیست و علاوه بر آن می‌تواند اطلاعات مفید و مهمی را شبیه به ویجت‌ها به شما نمایش دهد. برای مثال می‌توانید از برنامه‌های تقویم، آب و هوا و سهام با ۳D Touch استفاده کنید و اطلاعات مهم آن برنامه‌ را در یک لحظه مشاهده کنید.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا