کشف جسد زن تنها در آپارتمان/آغاز تحقیقات پلیسی

موبنا – پنج شنبه شب فردی در تماس با پلیس از مرگ مشکوک مادرش در خانه اش در محله سردار جنگل خبر داد. با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شده و با جسد زن ۵۵ ساله ای روبرو شدند که در قسمت هال آپارتمان مسکونی خودش بر روی زمین افتاده …

موبنا – پنج شنبه شب فردی در تماس با پلیس از مرگ مشکوک مادرش در خانه اش در محله سردار جنگل خبر داد.

با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شده و با جسد زن ۵۵ ساله ای روبرو شدند که در قسمت هال آپارتمان مسکونی خودش بر روی زمین افتاده بود.

با کشف جسد زن میان سال که گفته می شد تنها زندگی می کرده بلافاصله سجاد منافی آذر بازپرس ویژه قتل تهران، تیم جنایی در محل حاضر شدند.

پسر زن میانسال در تحقیقات مدعی شد سه روز است که هرچه با مادرم تماس می گرفتم او جوابگو تلفن نبود. چون قبلا هم به مسافرت می رفت ابتدا فکر کردم دوباره به مسافرت رفته است. بعد از اینکه در این سه روز جواب تلفن را نداد، نگرانش شده و به خانه اش آمدم. هرچه در زدم مادرم در را باز نکرد به همین خاطر کلید ساز آورده و در آپارتمان را باز کردم. وقتی وارد خانه شدم با جسد مادرم در پذیرایی روبرو شدم.

با اظهارات پسر جوان بازپرس جنایی دستور بررسی صحنه را صادر کرد. پزشک جنایی پس از معاینه جسد اعلام کرد سه روز از مرگ زن ۵۵ ساله می گذرد و به دلیل اینکه هیچ آثار درگیری و خفگی روی بدنش وجود ندارد، به احتمال زیاد زن تنها به مرگ طبیعی فوت کرده است.

با اعلام این موضوع جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ زن تنها در آپارتمانش به پزشکی قانونی منتقل شد.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا