عرضه پلی استیشن جدید با پشتیبانی از تصاویر فوق دقیق

موبنا – به گزارش ورج، نمونه اولیه این کنسول با عنوان نئو اولین بار در نمایشگاه ای تری درمعرض دید علاقمندان قرار گرفته بود. این اولین بار از زمان عرضه پلی استیشن ۴ است که سخت افزار و امکانات گرافیکی کنسول یاد شده به روز می شود. با استفاده از این کنسول می توان تصاویر …

موبنا – به گزارش ورج، نمونه اولیه این کنسول با عنوان نئو اولین بار در نمایشگاه ای تری درمعرض دید علاقمندان قرار گرفته بود. این اولین بار از زمان عرضه پلی استیشن ۴ است که سخت افزار و امکانات گرافیکی کنسول یاد شده به روز می شود.

با استفاده از این کنسول می توان تصاویر ویدئویی را با دقت ۴K مشاهده کرد. فروش عمومی کنسول یاد شده از ۱۰ نوامبر آغاز می شود. سونی اعلام کرده بازی های جدید ساخت این شرکت هم با استفاده از این کنسول و هم با استفاده از کنسول قدیمی تر پلی استیشن ۴ قابل اجرا هستند.

به منظور پشتیبانی از پخش ویدئوهای ۴K و HDR پردازنده گرافیکی کنسول مذکور ارتقا یافته و سرعت پردازنده های آن نیز بیشتر شده است. ظرفیت هارددیسک این کنسول هم به یک ترابایت ارتقا یافته است. از جمله بازی های جدیدی که برای این کنسول جدید در یک سال آینده عرضه می شوند می توان به Battlefield 1 ، FIFA 16،Mass Effect: Andromeda و غیره اشاره کرد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا