توهین جنسیتی به داور زن در اسپانیا؛ بهتر است ظرف‌ها را بشویی!

موبنا – به گزارش ال‌پائیس، در یک دیدار دوستانه در اسپانیا که قضاوت آن را یک داور زن بر عهده داشت، حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی رخ داد که منجر به قطع شدن بازی از سوی داور شد. در این بازی عده‌ای از تماشاگران خطاب به داور مسابقه شعار دادند که “بهتر است به خانه برگردد …

موبنا – به گزارش ال‌پائیس، در یک دیدار دوستانه در اسپانیا که قضاوت آن را یک داور زن بر عهده داشت، حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی رخ داد که منجر به قطع شدن بازی از سوی داور شد. در این بازی عده‌ای از تماشاگران خطاب به داور مسابقه شعار دادند که “بهتر است به خانه برگردد و ظرف‌ها را بشوید”. بعد از این شعار، داور مسابقه ترجیح داد بازی را لغو کند.

این داور بعد از پایان بازی گفت: من به خاطر جامعه زنان این کار را انجام ندادم بلکه به خاطر شخصیت خودم تصمیم به این کار گرفتم. تحمل این شعارها برای من بسیار سخت بود و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا بازی را لغو کنم. هر چند می‌دانم بازیکنان دو تیم می‌خواستند به بازی ادامه دهند.

این دیدار دوستانه بین EU و والاس در ایالت کاتالانیا برگزار شده بود.

مارتا گالگو داور مسابقه البته در همان بازی از مسئولان فوتبال در ایالت کاتالانیا خواست تا به او اجازه دهد که بازی را کاملا لغو کند که این اعتراض رد شد و بازی بعد از چندین دقیقه وقفه از سر گرفته شد.

نوشته های مشابه
 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا