اف.بی.آی نگران تهدید هکرهای خارجی در انتخابات آمریکا

موبنا – به گزارش خبرگزاری پی.تی.آی، آژانس‌های آمریکایی، کمپانی‌ها و اشخاص در این کشور مکررا هدف حملات هکرهای خارجی قرار گرفته‌اند و کمپین هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری نیز مسکو را به هک ایمیل‌های کمیته ملی دموکرات‌ها متهم کرده است. هک اخیر این ایمیل‌ها در کنار سایر موارد انتخاباتی آمریکا این …

موبنا – به گزارش خبرگزاری پی.تی.آی، آژانس‌های آمریکایی، کمپانی‌ها و اشخاص در این کشور مکررا هدف حملات هکرهای خارجی قرار گرفته‌اند و کمپین هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری نیز مسکو را به هک ایمیل‌های کمیته ملی دموکرات‌ها متهم کرده است.

هک اخیر این ایمیل‌ها در کنار سایر موارد انتخاباتی آمریکا این نگرانی را افزایش داده که رخدادهای فضای سایبری و هک فضای مجازی می‌تواند بر نتایج این انتخابات اثر بگذارد.

جیمز کومی، مدیر اف.بی.آی در نشست امنیتی که در واشنگتن برگزار شد، بدون نام بردن از روسیه گفت: جاسوس‌های اف.بی.آی به شدت نگران این مساله هستند که کشوری خارجی در روند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا خلل ایجاد کند و باعث برهم خوردن این روند، تاثیرگذاری در آن یا ایجاد شک و تردید در این روند شود.

وی ادامه داد: اف.بی.آی سخت تلاش می‌کند تا هرگونه تلاش برای انجام اقدامات هکری را شناسایی کند. ما از مردم آمریکا می‌خواهیم تا هرگونه اقدام مشکوک را به ما گزارش دهند و از بروز هک جلوگیری کنند.

جیمز کلاپر، مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا پیشتر گفته بود که روسیه شبکه کامپیوتری آمریکا را همیشه هک می‌کند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا