تبلت ۷ اینچی گوگل مجهز به قوی‌ترین تراشه موجود در بازار

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت هوواوی سال گذشته گوشی هوشمند Nexus 6P را برای گوگل تولید کرده بود و همکاری‌های موفق آنها نشان داد که در حوزه رایانه‌های لوحی هم می‌تواند با یکدیگر پیش روند. شرکت گوگل این روزها تمایل دارد برند Nexus را به طور کامل کنار بگذارد و از عبارت Pixel در سری …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت هوواوی سال گذشته گوشی هوشمند Nexus 6P را برای گوگل تولید کرده بود و همکاری‌های موفق آنها نشان داد که در حوزه رایانه‌های لوحی هم می‌تواند با یکدیگر پیش روند.

شرکت گوگل این روزها تمایل دارد برند Nexus را به طور کامل کنار بگذارد و از عبارت Pixel در سری گوشی‌ها و تبلت‌های خود استفاده کند. در این میان پیش‌بینی شده است که این شرکت با همکاری هوواوی چینی یک تبلت ۷ اینچی عرضه می‌کند که در سری محصولات Pixel طبقه‌بندی می‌شود.
تبلت ۷ اینچی گوگل نمایشگر AMOLED دارد که تصاویر در آن با کیفیت Quad HD یا به عبارت دیگر۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی پخش می‌شوند.

این رایانه لوحی کوچک به تراشه مرکزی Snapdragon 820 مجهز شده است که همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 530 و رم ۴ گیگابایتی عرضه می‌‌شود و گوگل برای آن حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را در نظر گرفته است.

منابع آگاه همچنین اعلام کردند رایانه لوحی ۷ اینچی گوگل دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و احتمالا همین لنز برای دوربین اصلی آن هم در نظر گرفته شده است. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ارایه نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا