هر مبدل هدفون آیفون ۷ به تنهایی ۹ دلار قیمت دارد

موبنا – اپل جک ۳.۵ میلی متری سنتی هدفون را از ساختار آیفون ۷ حذف کرده، اما دانگلی رایگان برای تبدیل پورت لایتنینگ جدید به جک ۳.۵ میلی متری را به رایگان در جعبه دستگاه قرار داده تا بدین طریق خلاء نبود این پورت را در آیفون ۷ برطرف نماید. اگرچه اپل طی رویداد معرفی آیفون ۷ به قیمت …

موبنا – اپل جک ۳.۵ میلی متری سنتی هدفون را از ساختار آیفون ۷ حذف کرده، اما دانگلی رایگان برای تبدیل پورت لایتنینگ جدید به جک ۳.۵ میلی متری را به رایگان در جعبه دستگاه قرار داده تا بدین طریق خلاء نبود این پورت را در آیفون ۷ برطرف نماید.

Screen_Shot_2016-09-07_at_4.09.15_PM.0-w600

اگرچه اپل طی رویداد معرفی آیفون ۷ به قیمت این دانگل اشاره نکرد، اما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اپل خواهید دید که در صورت گم کردن دانگل اریجینال و رایگان موجود در جعبه دستگاه، باید برای خرید هر نمونه جایگزین ۹ دلار هزینه کنید.

خوشبختانه این دانگل دقیقا با قیمت ۹ دلار به فروش می رسد، نه ۹.۹۹ دلار. اما نکته تأسف برانگیز اینجاست که ظاهرا اپل به فکر مدل سیاه رنگی از آن برای ست شدن با آیفون های سیاه جدید نبوده است.

البته دانگل های مورد بحث هنوز برای فروش در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین اپل آماده نیستند و پس از عرضه رسمی آیفون ۷ به بازار در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا