درآمد امسال HTC نصف شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – مجموع درآمدهای HTC طی هشت ماه نخست سال جاری در پایان ماه آگوست ۱.۴۹ میلیارد دلار محاسبه شد. ولی این طور که گزارش‌های موجود نشان می‌دهد، مجموع درآمدهای شرکت مذکور به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند در این دوره زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷.۵۶ …

موبنا، رضا خواجه‌وند – مجموع درآمدهای HTC طی هشت ماه نخست سال جاری در پایان ماه آگوست ۱.۴۹ میلیارد دلار محاسبه شد. ولی این طور که گزارش‌های موجود نشان می‌دهد، مجموع درآمدهای شرکت مذکور به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند در این دوره زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷.۵۶ درصد کاهش یافت.

گوشی هوشمند HTC 10 پرچمدار و پیشرفته‌ترین محصول این شرکت محسوب می‌شود و با گوشی‌های مانند Galaxy S7 و S7 edge سامسونگ رقابت می‌کند. این گوشی هوشمند هم‌اکنون رقبای دیگری از جمله آيفون ۷ و LG V20 را هم پیش‌ روی خود می‌بیند.

htc money revenue (2)

شرکت HTC هم‌اکنون فروش دستبند هوشمند خود موسوم به UA Band‌ را در کشور تایوان آغاز کرده است و قرار است از اواخر ماه جاری میلادی نوار هوشمند UA Heart Rate آن برای دور قفسه سینه عرضه شود.

دستبند هوشمند UA Band با قیمت ۱۹۰ دلار وارد بازار شده است که می‌تواند تمام فعالیت‌های روزانه را زیر نظر بگیرد. قیمت نوار هوشمند UA Heart Rate نیز ۸۳ دلار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا