تصاویر مدل ۲۰۱۷ گوشی Galaxy A5 لو رفت + عکس

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه نامگذاری این محصول و اطلاق مدل ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که سامسونگ آنها را برای سال آینده آماده کرده است، ولی باید گفت شرکت کر‌ه‌ای هم‌اکنون این محصولات را به تولید رسانده است. منابع آگاه در آخرین اقدام خود تصاویر مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Galaxy A5 سامسونگ را به نمایش گذاشتند. …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه نامگذاری این محصول و اطلاق مدل ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که سامسونگ آنها را برای سال آینده آماده کرده است، ولی باید گفت شرکت کر‌ه‌ای هم‌اکنون این محصولات را به تولید رسانده است.

منابع آگاه در آخرین اقدام خود تصاویر مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند Galaxy A5 سامسونگ را به نمایش گذاشتند. این تصاویر مربوط به گوشی هوشمندی می‌شود که سامسونگ هنوز آن را معرفی نکرده است.

منابع آگاه این تصاویر را به گوشی Galaxy A5 (2017) نسبت دادند و اعلام کردند که این محصول مانند مدل‌های قبلی در خانواده گوشی‌های رده‌پایین طبقه‌بندی می‌شود.

Galaxy A5 (2018)

این طور که پیش‌بینی شده است، گوشی هوشمند جدید سامسونگ نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع Super AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی Full HD به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند در قسمت داخلی خود به تراشه Exynos 7880 مجهز شده است و رم ۳ گیگابایتی دارد.

Galaxy A5 (2019)

از آنجایی که گوشی مذکور در خانواده محصولات رده‌پایین طبقه‌بندی می‌شود، مرکز استانداردسازی Geekbench اعلام کرد که سامسونگ برای آن نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید لولی‌پاپ را در نظر گرفته است و هنوز به درستی مشخص نیست این محصول چه زمانی وارد بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا