اسکیت‌سواری و دریل کاری روی نمایشگر Galaxy S7 edge + عکس

موبنا، رضا خواجه‌وند – روز گذشته یک فایل ویدیویی روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که مورد تعجب همگان قرار گرفت. در این تصویر ویدیویی نشان داده شد که روی گوشی هوشمند Galaxy S7 edge سامسونگ چرخ‌های اسکیت نصب شده است و روی آن سوار شده‌اند. همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد، …

موبنا، رضا خواجه‌وند – روز گذشته یک فایل ویدیویی روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که مورد تعجب همگان قرار گرفت. در این تصویر ویدیویی نشان داده شد که روی گوشی هوشمند Galaxy S7 edge سامسونگ چرخ‌های اسکیت نصب شده است و روی آن سوار شده‌اند.

galaxy s7 skating (1)

همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد، پس از به حرکت چرخ‌ها و افزایش دمای گوشی شعله‌های آتش از کنار بدنه آن بیرون آمد و پس از چند دقیقه، در نتیجه تخریب باتری لیتیوم-یونی دود سمی از دستگاه خارج شد. با این آزمایش کارشناسان پیشنهاد دادند اگر سامسونگ برای گوشی‌های پیشرفته خود باتری جداشدنی در نظر بگیرد بهتر خواهد بود، زیرا در اثر استفاده طولانی و زیاد ممکن است این مشکل برای کاربر ایجاد شود و به بدنه دستگاه آسیب برساند.

galaxy s7 skating (3)

در بخش دیگر این تصویر ویدیوی نشان داده شد که کاربر یک دستگاه دریل با مته سوراخ‌کننده را روی نمایشگر Galaxy S7 edge قرار داده است تا میزان مقاومت آن را بسنجد. اگرچه گوشی هوشمند در هر دو آزمایش به طور کامل تخریب شد، ولی باید توجه داشت که در دنیای واقعی هرگز چنین اتفاقاتی برای گوشی نمی‌افتد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا