جستجوی صوتی پیشرفته در مدل به روزشده فایرتی وی

موبنا – به گزارش انگجت، این دستگاه که یک ست تاپ باکس پیشرفته محسوب می شود جستجوی صوتی در درون ۷۵ برنامه و خدمات مختلف را ممکن می کند که از جمله آنها می توان به سرویس های چندرسانه ای نتلیکس و اچ بی او اشاره کرد. هر چند دسترسی به خدمات اچ بی او …

موبنا – به گزارش انگجت، این دستگاه که یک ست تاپ باکس پیشرفته محسوب می شود جستجوی صوتی در درون ۷۵ برنامه و خدمات مختلف را ممکن می کند که از جمله آنها می توان به سرویس های چندرسانه ای نتلیکس و اچ بی او اشاره کرد. هر چند دسترسی به خدمات اچ بی او در آینده ای نزدیک ممکن می شود.

کاربران فایرتی وی همچنین می توانند در صورت دسترسی به برنامه ای خاص از طریق سرویس های مختلف همه گزینه های در دسترس را مشاهده کرده و گزینه محبوب خود را انتخاب کنند. همچنین کاربران برای پخش، توقف، گذر سریع از بخشی از برنامه ها و غیره می توانند از صدای خود به جای فشردن دکمه استفاده کنند.

یکی دیگر از قابلیت های جدید این ست تاپ باکس آگاهی سریع از نتایج مسابقات ورزشی با فرامین صوتی است. برای این کار نام تیم ورزشی مورد علاقه تان را به زبان می اورید تا اطلاعات مربوط به عملکرد آن را دریافت کنید.

ست تاپ باکس فایرتی وی آمازون رقیبی برای اپل تی وی شرکت اپل محسوب می شود و همراه با دسته کنترل به قیمت ۱۴۰ دلار عرضه می گردد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا