Dell امروز خرید شرکت EMC را نهایی می‌کند

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، شرکت Dell قصد دارد امروز یعنی هفتم سپتامبر ۲۰۱۶ قرارداد خود را برای خرید مرکز EMC نهایی کند. با این واگذاری شرکت Dell Technologies زیرمجموعه‌های بزرگی از جمله Dell، EMC، واحد تولید رایانه‌های شخصی، VMware، SecureWorks، Pivotal، Virtustream و RSA را شامل می‌شود. با این وجود باید دید این …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، شرکت Dell قصد دارد امروز یعنی هفتم سپتامبر ۲۰۱۶ قرارداد خود را برای خرید مرکز EMC نهایی کند. با این واگذاری شرکت Dell Technologies زیرمجموعه‌های بزرگی از جمله Dell، EMC، واحد تولید رایانه‌های شخصی، VMware، SecureWorks، Pivotal، Virtustream و RSA را شامل می‌شود.

با این وجود باید دید این شرکت بزرگ چگونه می‌خواهد مدیریت، نوآوری، و محصولات جدید خود را برای خریداران ارایه دهد. نکته قابل ملاحظه اینجاست که HP به عنوان یکی از بزرگترین رقبای این شرکت سال گذشته به دو مرکز Hewlett Packard Enterprise و HP Inc تبدیل شد. لنوو نیز تمام برنامه‌ریزی‌های خود را برای عرضه خدمات سازمانی کنار گذاشت، و شرکت IBM واحد تولید مراکز داده خود را واگذار کرد تا به صورت ویژه از طریق Watson بر سیستم‌های تحلیلی و بازرهای روبه‌رشد تمرکز داشته باشد.

بر این اساس «مایکل دل» در شرایطی که دیگر رقبا فعالیت خود را در زمینه تولید مرکز داده کاهش می‌دهند یک فرصت ایده‌آل پیش‌رو دارد. در حال حاضر مهم‌ترین رقبای آن در عرصه خدمات سازمانی Amazon Web Services، Cloud Platform گوگل، و Azure مایکروسافت محسوب می‌شوند.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا