پلتفرم جدید Box برای آسان‌سازی فرآیندهای سازمانی

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، آخرین محصول این شرکت Box Relay نام دارد که در کنار محصول دیگری به نام ServiceNow فعالیت می‌کند. سرویس ServiceNow با هدف مدیریت درخواست خدمات در زیرساخت‌های سازمانی ارایه شده است. شرکت Box هم‌اکنون فرآیند تصویب اسناد و محتوا در سازمان را به عنوان بخش بدون ساختار در محیط‌های …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، آخرین محصول این شرکت Box Relay نام دارد که در کنار محصول دیگری به نام ServiceNow فعالیت می‌کند. سرویس ServiceNow با هدف مدیریت درخواست خدمات در زیرساخت‌های سازمانی ارایه شده است. شرکت Box هم‌اکنون فرآیند تصویب اسناد و محتوا در سازمان را به عنوان بخش بدون ساختار در محیط‌های کاری هدف قرار داده است.

این شرکت در تلاش است با استفاده از محصول جدید خود فعالیت‌های تکرارپذیر سازمانی را مدیریت کند و در کنار آن بتواند اهرم ویژه برای همکاری‌، امنیت و انتظار دانش سازمانی ارایه دهد. سیستم Box Relay این توانایی را در اختیار دارد تا بازارهای شرکت مذکور را فراتر از پلتفرم مدیریت همکاری و محتوای سازمانی گسترش دهد.

این شرکت در کنفرانس BoxWorks اعلام کرد محصول جدید خود را به عنوان فضایی برای توسعه محتوا، همکاری‌های گروهی، و آسان‌سازی فرآیندهای کاری ارایه می‌دهد. «کریس یه» مدیر تولید شرکت Box در این خصوص گفت: «یک فرصت ویژه ایجاد شده است تا روش‌های جدید در فضای کاری مورد استفاده قارر گیرد.»

 منبع: همکاران سیستم
دکمه بازگشت به بالا