تلاش VMware برای استحکام جایگاه خود در بازار Cloud

موبنا – وب‌سایت Talkin’ Cloud به نقل از بلومبرگ نوشت: این شرکت قرار است به زودی از پلتفرم جدید خود موسوم به Cloud Foundation رونمایی کند. این محصول یک پلتفرم یکپارچه برای راه‌اندازی و مدیریت نرم‌افزارهای مربوط به ذخیره‌سازی، شبکه و مجازی‌سازی است. پت جلسینگر (Pat Gelsinger) مدیر عامل اجرایی VMware اخیراً در مصاحبه‌ای گفته …

موبنا – وب‌سایت Talkin’ Cloud به نقل از بلومبرگ نوشت: این شرکت قرار است به زودی از پلتفرم جدید خود موسوم به Cloud Foundation رونمایی کند.

این محصول یک پلتفرم یکپارچه برای راه‌اندازی و مدیریت نرم‌افزارهای مربوط به ذخیره‌سازی، شبکه و مجازی‌سازی است. پت جلسینگر (Pat Gelsinger) مدیر عامل اجرایی VMware اخیراً در مصاحبه‌ای گفته اکنون لازم است مدیران ارشد فناوری اطلاعات و کارشناسان IT به مدیریت دستگاه‌ها، اپلیکیشن‌ها و ابرهای چندگانه بپردازند. ما می‌توانیم در این زمینه همکاری منحصر به فردی با آنها داشته باشیم و قابلیت اجرا، مدیریت و ایمن سازی یک اپلیکیشن در ابرهای چندگانه و تحویل آن در یک دیوایس را در اختیار آنها قرار دهیم.

این تغییرات از یک سال پیش در VMware آغاز شده و طی آن، این شرکت می‌کوشد محصولاتی را که رهبران کنونی دنیای فناوری اطلاعات خدمت‌رسانی می‌کنند، به فروش برساند.

هر چند ظاهراً VMware قصد دارد با این شیوه، جایگاه خود را در بازار ابر استحکام ببخشد، ولی با توجه به فشردگی رقابت در این عرصه و نیز حضور مقتدرانه شرکت‌های توانمندی همچون آمازون، مایکروسافت و گوگل، میزان موفقیت وی‌ام‌ویر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نوشته های مشابه
 منبع: همکاران سیستم

دکمه بازگشت به بالا