قابلیت «نقشه تصاویر» از اینستاگرام حذف می شود

موبنا – همان طور که می دانید این قابلیت، محل ثبت تصاویر افراد مختلف را روی نقشه نشان می دهد. ظاهراً روند حذف نقشه ها از هفته قبل آغاز شده، و در حال حاضر در پروفایل های دیگر کاربران از گزینه مربوط به نقشه تصاویر خبری نیست، اما نهایتاً دسترسی به نقشه برای خود کاربر …

موبنا – همان طور که می دانید این قابلیت، محل ثبت تصاویر افراد مختلف را روی نقشه نشان می دهد. ظاهراً روند حذف نقشه ها از هفته قبل آغاز شده، و در حال حاضر در پروفایل های دیگر کاربران از گزینه مربوط به نقشه تصاویر خبری نیست، اما نهایتاً دسترسی به نقشه برای خود کاربر هم غیر ممکن خواهد شد.

البته اطلاعات موقعیت مکانی تصاویر همچنان پابرجا خواهد بود، و صفحاتی که تمامی تصاویر ثبت شده در یک محل خاص را نشان می دهند نیز باقی خواهند ماند.

این کمپانی هنوز اطلاعات خاصی در مورد دلیل این فرایند ارائه نکرده، و صرفاً می گوید نقشه تصاویر «کاربرد چندانی نداشت»، بنابراین قصد دارد تمرکزش را روی دیگر حوزه ها قرار دهد. در اینجا حق با آنهاست، زیرا بسیاری از کاربران هیچگاه از آن استفاده نکرده اند.

در بیانیه رسمی این شبکه آجتماعی امده است:

نقشه تصاویر چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم این ویژگی را حذف کرده و مواردی دیگر را در صدر اولویت هایمان قرار دهیم. البته هنوز تگ موقعیت مکانی روی تصاویر وجود خواهد داشت.

حال با توجه به اینکه اینستاگرام فعلاً توجه ویژه ای به ویدیوها داشته و قصد دارد یکی از بزرگ ترین رقبایش یعنی اسنپ چت را در این حوزه شکست دهد، نقشه تصاویر را نمی توان یکی از اولویت های آنها دانست.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا