مشخصات Redmi 4 شائومی اعلام شد + عکس

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع خبری هم‌اکنون اعلام کردند گوشی هوشمند دیگری با نام Redmi 4 در مرکز استانداردسازی TENAA چین قرار گرفته است که امکانات متفاوتی دارد. یک ماه قبل مرکز استانداردسازی Geekbench این گوشی را با تراشه Snapdragon 625 رو سه گیگابایت رم مورد بررسی قرار داده بود. این محصول در شرکت چینی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع خبری هم‌اکنون اعلام کردند گوشی هوشمند دیگری با نام Redmi 4 در مرکز استانداردسازی TENAA چین قرار گرفته است که امکانات متفاوتی دارد. یک ماه قبل مرکز استانداردسازی Geekbench این گوشی را با تراشه Snapdragon 625 رو سه گیگابایت رم مورد بررسی قرار داده بود.

Xiaomi-mi-4 (4)

این محصول در شرکت چینی شائومی با مدل ۲۰۱۶۰۶ توسعه میابد و قرار است در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای عرضه شود. طراحی این گوشی هوشمند تا اندازه‌ای شبیه به مدل Redmi Note 4 است و دوربین و آنتن آن به صورت مشابه ارایه شده است.

Xiaomi-mi-4 (3)

همان طور که از قبل گفته شده بود، این گوشی هوشمند میان‌رده نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی Full-HD دارد. این گوشی هوشمند شامل رم ۳ گیگابایتی می‌شود و از دیگر مشخصات آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگاباتیی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

Xiaomi-mi-4 (2)

روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۶.۰ نصب شده است و مرکز استانداردسازی TENAA قیمت آن را ۶۹۹ یوان معادل ۱۰۵ دلار اعلام کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا