Galaxy S7 edge سامسونگ هم موقع شارژ شدن آتش گرفت

موبنا، رضا خواجه‌وند – یکی از کاربرانی که صاحب گوشی هوشمند Galaxy S7 edge است گزارش داد دستگاه او حین شارژ شدن آتش گرفته است. او گفت زمانی که این حادثه رخ داد خواب بوده است و البته، از شارژر اصلی دستگاه استفاده کرده است. هنوز به درستی مشخص نیست این گزارش با آنچه که …

موبنا، رضا خواجه‌وند – یکی از کاربرانی که صاحب گوشی هوشمند Galaxy S7 edge است گزارش داد دستگاه او حین شارژ شدن آتش گرفته است. او گفت زمانی که این حادثه رخ داد خواب بوده است و البته، از شارژر اصلی دستگاه استفاده کرده است.

هنوز به درستی مشخص نیست این گزارش با آنچه که برای Galaxy Note 7 اتفاق افتاد چقدر در ارتباط است. البته باید توجه داشت آتش گرفتن گوشی‌های Galaxy Note 7 فقط در کشور چین گزارش شد و سامسونگ برای مدل چینی این گوشی باتری متفاوتی را در اختیار گرفته بود.

Samsung-Galaxy-S7-edge (2)

دو گوشی هوشمند مذکور از دو باتری متفاوت استفاده می‌کنند و هم‌اکنون از زمان معرفی Galaxy S7 edge حدود شش ماه می‌گذرد و این نخستین باری است که مشکل مذکور بروز کرده است.

Samsung-Galaxy-S7-edge (3)

با این وجود از زمان عرضه Galaxy Note 7 طی ۱۸ روز گذشته، بیش از ۳۵ گزارش رسمی در مورد خرابی و مشکلات این دستگاه منتشر شده که سامسونگ تمامی این گزارش‌ها را تایید کرده است. نکته مهم این است که گزارش‌های مذکور در ۱۸ روز نخست عرضه این گوشی منتشر شد و این مسئله نشان می‌دهد که سامسونگ می‌بایست هرچه سریع‌تر یک فکر اساسی به حال این گوشی بکند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا