LG V20 با معماری پازلی عرضه می‌شود + عکس

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت ال‌جی برای گوشی هوشمند G5 بدنه پازلی در نظر گرفته بود که البته این نوع طراحی چندان مورد پسند کاربران قرار نگرفت و در عوض، هم‌اکنون قرار شده است مدل V20 با یک طراحی پازلی متفاوت و قابلیت‌های کاربردی‌تر روانه بازار شود. خبرگزاری CNet Korea در تازه‌ترین خبرها اعلام کرد …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت ال‌جی برای گوشی هوشمند G5 بدنه پازلی در نظر گرفته بود که البته این نوع طراحی چندان مورد پسند کاربران قرار نگرفت و در عوض، هم‌اکنون قرار شده است مدل V20 با یک طراحی پازلی متفاوت و قابلیت‌های کاربردی‌تر روانه بازار شود.

خبرگزاری CNet Korea در تازه‌ترین خبرها اعلام کرد بخش پشتی بدنه V20 به صورت کشویی ساخته شده است که البته فقط از سمت چپ دستگاه این بخش باز می‌شود. روی بدنه گوشی یک کلید سخت‌افزاری ویژه در نظر گرفته شده است که با فشردن آن کاربر می‌تواند این بخش را از گوشی باز کند تا از این طریق به باتری، محفظه سیم کارت و کارت حافظه microSD دسترسی داشته باشد.

LG V20 (2)

خبرگزاری مذکور یک تصویر هم در این زمینه منتشر کرده است که نشان می‌دهد بدنه پشتی دستگاه به چه صورت باز می‌شود تا کاربر دسترسی آسان‌تری به بخش‌های داخلی داشته باشد. البته این تصاویر رسمی نیست و احتمال دارد مدل نهایی با آنچه که هم‌اکنون معرفی شده، تفاوت داشته باشد.

LG V20 (3)

این نخستین باری نیست که شرکت‌های موبایلی بدنه کشویی را برای گوشی هوشمند خود طراحی می‌کنند. پیش از این گوشی هوشمند HTC Desire HD نیز با فرآیند مشابه عرضه شده بود.

LG V20 (4)

هنوز به درستی مشخص نیست طراحی مذکور تا چه اندازه می‌تواند مورد توجه کاربران جهانی قرار بگیرد و باعث افزایش فروش گوشی‌های LG شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا