گوشی‌های تعمیر شده سامسونگ به آمریکا می‌روند

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طرح جدا از فرآیند فروش گوشی‌های پیشرفته سامسونگ انجام می‌شود و هم‌اکنون تصمیم بر آن شده است که گوشی‌های پیشرفته بازسازی شده این شرکت کره‌ای در آمریکا فروخته شوند. این گوشی‌ها به طور کامل تعمیر شده‌ شده‌اند، بدنه کاملا تمیز دارند و شرکت سامسونگ هر کدام از آنها را به …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طرح جدا از فرآیند فروش گوشی‌های پیشرفته سامسونگ انجام می‌شود و هم‌اکنون تصمیم بر آن شده است که گوشی‌های پیشرفته بازسازی شده این شرکت کره‌ای در آمریکا فروخته شوند.

این گوشی‌ها به طور کامل تعمیر شده‌ شده‌اند، بدنه کاملا تمیز دارند و شرکت سامسونگ هر کدام از آنها را به مدت ۱۲ ماه گارانتی می‌کند. داخل جعبه هر یک از این گوشی‌ها یک ست جدید هدفون و یک شارژر مشاهده می‌شود.

samsung referbished (1)

مدل‌های بازسازی شده از گوشی‌های پیشرفته سامسونگ که قرار است وارد بازار آمریکا شوند، موارد زیر را شامل می‌شوند: Galaxy Note 3، Galaxy Note 4، Galaxy S5، Galaxy S6، Galaxy S6 edge.

شرکت سامسونگ اعلام کرد این گوشی‌های هوشمند نو و تعمیر شده را به صورت آنلاین روی سایت اینترنتی خود هم به فروش می‌رساند و در کشور آمریکا قرار است چهار اپراتور AT&T، Verizon، T-Mobile و Sprint آنها را عرضه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا