این ماه آیفون ۴ اپل برای همیشه بازنشسته می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – تولید سخت‌افزارهای قدیمی دشواری‌های فراوان دارد و با هزینه زیاد انجام می‌شود. این در حالی است که تعداد کمتری از کاربران جهانی این دستگاه‌های سخت‌افزاری قدیمی را به کار می‌برند و به همین خاطر تولید آنها مقرون به صرفه نیست. شرکت اپل که این روزها خود را برای معرفی رسمی آیفون …

موبنا، رضا خواجه‌وند – تولید سخت‌افزارهای قدیمی دشواری‌های فراوان دارد و با هزینه زیاد انجام می‌شود. این در حالی است که تعداد کمتری از کاربران جهانی این دستگاه‌های سخت‌افزاری قدیمی را به کار می‌برند و به همین خاطر تولید آنها مقرون به صرفه نیست.

شرکت اپل که این روزها خود را برای معرفی رسمی آیفون ۷ و ۷ Plus آماده می‌بیند، تصمیم دارد گوشی هوشمند آیفون ۴ که از زمان معرفی رسمی آن حدود شش سال می‌گذرد را برای همیشه بازنشسته کند.

iphone_4 (2)

شرکت اپل درگوشی هوشمند آیفون ۴ جای آنتن دستگاه را تغییر داده بود و در آن زمان گفته می‌شود که این گوشی در برخی مواقع آنتن خود را از دست می‌دهد. آن دسته از کاربرانی که مدل اولیه این گوشی را خریداری کردند گزارش‌های فراوانی در زمینه قطع تماس ارسال می‌کردند. آن روزها گفته می‌شود اگر کاربران هنگام برقراری تماس تلفنی بخش خاصی از بدنه فلزی دستگاه را لمس کنند، آنتن قطع می‌شود.

با این وجود آیفون ۴ یکی از موفق‌ترین محصولات تولید شده در شرکت اپل بود و طراحی آن توانست فصل جدیدی در سری محصولات اپل آغاز کند. حتی گوشی هوشمند آیفون SE که چند ماه از زمان معرفی آن می‌گذرد، در بخش‌های زیادی از آیفون ۴ الهام گرفته بود.

به هر حال اپل تصمیم دارد در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۶۱ برای همیشه به پشتیبانی سخت‌افزاری از آیفون ۴ پایان دهد و این گوشی قدیمی را بازنشسته کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا