سومین دوره جشنواره بازیسازان مستقل ایران

موبنا – در طی زمان فراخوان اول، صاحبان آثار صفحه ای برای اثر خود ایجاد می نمایند و آثار را بارگذاری می کنند و تعداد نامحدود می باشد که در بخش های مختلف در پنلی که سایت به آنها می دهد طراحی شده است و پس از آن داوری اولیه آثار انجام می پذیرد و …

موبنا – در طی زمان فراخوان اول، صاحبان آثار صفحه ای برای اثر خود ایجاد می نمایند و آثار را بارگذاری می کنند و تعداد نامحدود می باشد که در بخش های مختلف در پنلی که سایت به آنها می دهد طراحی شده است و پس از آن داوری اولیه آثار انجام می پذیرد و نظر داوران و کارشناسان بر روی آثار قرار داده می شود و طبق آن صاحبان آثار می توانند اثر خود را ارتقا دهند و در این مدت کسانی که آثار نفرستادند هم می توانند به سایت مراجعه کرده و اثر خود را بارگذاری نمایند و پس از آن داوری نهایی انجام می شود.
همه آثار صفحه ای جداگانه در سایت جشنواره دارند که توضیحات مختلف در آن درج شده است و بازدیدکنندگان و داوران می توانند امتیازات و نظرات خود را در صفحه مذکور وارد نمایند و اختتامیه با معرفی برگزیدگان به صورت حضوری برگزار می گردد.
مجموع جوایز نقدی و غیر نقدی این دوره حدود یک میلیارد ریال است.
unnamed
همچنین بخش ویژه جشنواره مربوط به زیست فناوری می باشد که بخش های بازی، بازی نامه و طراحی کاراکتر را شامل می شود که با همکاری ستاد زیست فناوری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود و آثار برتر این بخش مورد حمایت مادی و معنوی ستاد جهت تکمیل و تجاری سازی قرار میگیرند.
مراسم اختتامیه جشنواره به صورت سه روزه می باشد که نشست ها و کارگاه های تخصصی بازی سازی و کسب و کار و حوزه گیم را شامل می شود و کلیه بازی ها و تیم های خوب، جذب شتابدهنده ها و مورد حمایت سرمایه گذاران قرار جهت تجاری سازی خواهند گرفت و محدودیتی در پذیرش آنها نخواهد بود و انتشار داخلی و بین المللی در دستور کار خواهد بود.
همچنین همزمان با این جشنواره، سومین دوره مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز نیز برگزار می گردد.
مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز که به بازی سازی ۲۴ ساعته نیز معروف است برای نخستین بار در دنیا توسط ایران برگزار شد. نخستین دوره این مسابقات مهرماه ۹۲ برگزار و آیین اختتام آن در اسفند ماه ۹۲ در دانشگاه مازندران برگزار شد و دومین دوره آن نیز اسفند ۹۴ اختتامیه باشکوهی در تهران داشت.
در مجموع دو دوره مسابقات حدود ۲۳ کشور در قالب ۲۵۰ تیم از سراسر دنیا شرکت نمودند که منجر به ساخت بیش از ۱۲۰ بازی با موضوعیت اتحاد و صلح و دوستی جهانی گردید.
جوایز این مسابقات دوهزار، هزار و پانصد و هزار دلار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا