خودروهای جدید رنو و نیسان در ایران تولید می‌شود

موبنا – ناصر آقامحمدی امروز در مراسم آغاز تولید انبوه خودروی ساندروی استپری اظهار کرد: خوشبختانه تجربه تحریم را از سر گذراندیم و رکود سنگینی که سال گذشته در اقتصاد کشور داشتیم نیز پشت سر گذاشته شده است. وی با بیان اینکه پس از برجام با توجه به جذابیت‌های بازار ایران اتفاقاتی خوبی در صنعت …

موبنا – ناصر آقامحمدی امروز در مراسم آغاز تولید انبوه خودروی ساندروی استپری اظهار کرد: خوشبختانه تجربه تحریم را از سر گذراندیم و رکود سنگینی که سال گذشته در اقتصاد کشور داشتیم نیز پشت سر گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه پس از برجام با توجه به جذابیت‌های بازار ایران اتفاقاتی خوبی در صنعت خودرو افتاده است، اظهار کرد: صنعت خودرو وارد دوران جدیدی می‌شود و در آینده شاهد رونق آن خواهیم بود.

مدیر عامل پارس خودرو ادامه داد: در راستای سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، سرمایه گذاری بر روی ساخت داخل محصولات صورت می‌گیرد. ضمن آنکه طبق پیش‌بینی انجام شده حجم فروش این شرکت ۲.۵ برابر سال گذشته خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: رنو همکار استراتژیک پارس خودرو است و انتظار داریم در آینده نزدیک مدل‌های جدید خودروهای رنو و نیسان را در این شرکت تولید کنیم.

در ادامه پیمان کارگر-مدیر عامل رنو پارس- اظهار کرد: از دو سال پیش رنو تصمیم گرفت هرسال یک خودرو جدید در ایران تولید کند که البته تولید خودروهای جدید با حفظ استانداردهای کیفی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در دنیا خودروهای کراس‌اور کوچک شهری افزایش یافته است، گفت: خودروی رنو ساندور استپری بر روی پلتفرم L۹۰ تولید شده و در ۶ رنگ در بازار ایران عرضه خواهد شد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا