آغاز جشنواره فروش اینترنت با طعم تابستان

موبنا – کامران کاظمی معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با بیان این مطلب گفت: در راستای کاهش هزینه مشترکین و ارائه اینترنت با کیفیت مطلوب جشنواره فروش اینترنت خوب بصورت کشوری آغاز شده است. وی از جمله مزایای استفاده از این جشنواره را شرکت در قرعه کشی بزرگ سالیانه، ارائه آنتی ویروس رایگان برای …

موبنا – کامران کاظمی معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با بیان این مطلب گفت: در راستای کاهش هزینه مشترکین و ارائه اینترنت با کیفیت مطلوب جشنواره فروش اینترنت خوب بصورت کشوری آغاز شده است.
وی از جمله مزایای استفاده از این جشنواره را شرکت در قرعه کشی بزرگ سالیانه، ارائه آنتی ویروس رایگان برای متقاضیان سرویس با سرعت بالای ۵۱۲ کیلوبیت، ارائه سرویس های متنوع با قیمت های استثنایی تا حداکثر ۵۳ درصد تخفیف، همچنین ارائه بسته های حجمی یکساله با حداکثر تخفیف ۴۵ درصدی و دانلود شبانه رایگان برای مشترکین دارای پهنای باند ۲ مگابیت به مدت یکسال را اعلام نمود.
کاظمی خاطر نشان کرد: متقاضیان استفاده از جشنواره اینترنت خوب می توانند ضمن مراجعه به مراکز مخابراتی منطقه خود، از طریق سامانه ۲۰۲۰ و یا پرتال شرکت مخابرات استان تهران به نشانی www.tct.ir تعرفه سرویسهای مذکور را دریافت نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا