پلیس فتا با داروفروشی تلگرامی برخورد کند

موبنا – دکتر شهریار اسلامی‌تبار گفت: فروش دارو به هر نوعی از طریق تلگرام ممنوع بوده و تخلف است. پلیس فتا باید با کسانی که اقدام به فروش دارو در تلگرام و شبکه‌های اجتماعی غیر مجاز می‌کنند برخورد جدی داشته باشد. وی افزود: توصیه ما به مردم این است که برای خرید دارو به هیچ …

موبنا – دکتر شهریار اسلامی‌تبار گفت: فروش دارو به هر نوعی از طریق تلگرام ممنوع بوده و تخلف است. پلیس فتا باید با کسانی که اقدام به فروش دارو در تلگرام و شبکه‌های اجتماعی غیر مجاز می‌کنند برخورد جدی داشته باشد.

وی افزود: توصیه ما به مردم این است که برای خرید دارو به هیچ وجه به تلگرام و شبکه‌های اجتماعی غیر مجازی که توسط افراد ناشناس راه‌اندازی شده‌اند، مراجعه نکنند و تنها راه خرید دارو، داروخانه است و اگر مواردی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنند به پلیس فتا گزارش دهند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، مدیر کل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: در شبکه‌های اجتماعی غیر مجاز و تلگرام بسیار مشاهده شده است که برای فروش دارو شماره تماس اعلام می‌کنند که باید مسئولین مربوطه از جمله مخابرات و پلیس فتا برخورد جدی با این افراد داشته باشند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا