بهره‌مندی از دید ۳۶۰ درجه با دوربین امنیتی اسمانوز UFO

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – تا به امروز، دوربین های امنیتی خانگی با یک مشکل قدیمی مواجه بوده اند: نقطه کور. با استفاده از دوربین های بیشتر می توان این مشکل را برطرف کرد و امنیت خانه یا اتاق را هرچه بیشتر افزایش داد اما به تازگی دوربین امنیتی جدید معرفی شده است که کاربران …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – تا به امروز، دوربین های امنیتی خانگی با یک مشکل قدیمی مواجه بوده اند: نقطه کور. با استفاده از دوربین های بیشتر می توان این مشکل را برطرف کرد و امنیت خانه یا اتاق را هرچه بیشتر افزایش داد اما به تازگی دوربین امنیتی جدید معرفی شده است که کاربران را از انجام این کار بی نیاز می سازد. دوربین امنیتی خانگی UFO محصول شرکت اسمانوز دارای یک لنز دیدماهی HD است که سه حالت دید را امکانپذیر می سازد: حالت دید پرنده ۳۶۰ درجه در صورت نصب روی سقف، حالت دید پانوراما ۱۸۰ درجه با تصحیح خودکار در صورت نصب روی سطوح افقی و در نهایت دید چهارگانه ۹۰ درجه عادی.

همانند دیگر دوربین های امنیتی خوب، اسمانوز UFO امکان دید در شب را برای کاربر فراهم کرده و به حسگر داخلی تشخیص حرکت مجهز شده است. بر همین اساس، این دوربین امنیتی قادر است به طور مداوم حتی در شرایط نور کم به تصویربرداری خود ادامه داده و هنگام اتصال به شبکه وای فای خانگی در صورت تشخیص حرکت مشکوک برای کاربر هشدار ارسال کند. میکروفن و بلندگو داخلی این دوربین امنیتی نیز امکان برقراری ارتباط دو طرفه بین کاربر و به عنوان مثال حیوان خانگی وی را فراهم می کند. یک اپلیکیشن اختصاصی نیز نظارت از راه دور بر محیط خانه و گرفتن عکس در صورت نیاز را امکان پذیر می کند.

1

فیلمبرداری اسمانوز UFO با کیفیت ۱۰۸۰p صورت می گیرد و در کارت حافظه موجود در خود دوربین ذخیره می شود. البته حذف نقاط کور به طور کامل می تواند جنبه های منفی نیز به همراه داشته باشد که از آن جمله می توان به عدم تشخیص واضح چهره افراد در حالت دید چشم پرنده اشاره کرد.
از سوی دیگر، دید پانوراما همانند یک راه حل میانی به نظر می رسد.

2

توسعه دهندگان دوربین خانگی هوشمند UFO کمپینی را در وب سایت ایندی‌گوگو برای تامین مالی پروژه خود راه اندازی کرده و این دوربین به قیمت ۱۴۹ دلار پیش فروش شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا