عرضه هدست جدید واقعیت مجازی برای گوشی‌های گالکسی

موبنا – به گزارش نیویورک تایمز، در حالی که فیس بوک و اچ تی سی هدست های قدرتمندی برای استفاده همراه با رایانه های شخصی عرضه می کنند، سامسونگ سیاست متفاوتی را تعقیب می‌کند و قصد دارد توجه کاربران تلفن همراه را به خود جلب کند. سونی دیگر تولیدکننده هدست های واقعیت مجازی هم قصد …

موبنا – به گزارش نیویورک تایمز، در حالی که فیس بوک و اچ تی سی هدست های قدرتمندی برای استفاده همراه با رایانه های شخصی عرضه می کنند، سامسونگ سیاست متفاوتی را تعقیب می‌کند و قصد دارد توجه کاربران تلفن همراه را به خود جلب کند.

سونی دیگر تولیدکننده هدست های واقعیت مجازی هم قصد دارد، کنسول بازی جدید پلی استیشن خود را به گونه ای طراحی کند که با این هدست ها سازگاری داشته باشد.

علیرغم همه تلاش ها و تبلیغاتی که در این زمینه به عمل آمده، هنوز بسیاری از مردم از هدست های واقعیت مجازی استفاده نکرده اند. تام هاردینگ مدیر واحد واقعیت مجازی سامسونگ معتقد است، افزایش کیفیت تعاملی و راحتی این هدست ها کاربران را به استفاده از آنها ترغیب خواهد کرد.

سامسونگ امیدوار است با طراحی بازی های واقعیت مجازی جدید کاربران به استفاده از این هدست ها ترغیب شوند. همچنین پیش بینی می شود در ماه های آینده کنسول های بازی متعددی عرضه شوند که قادر به اجرای بازی های واقعیت افزوده باشند.

سامسونگ قصد دارد، برای هدست های Gear VR خود یو اس بی های جدیدی طراحی کند که تعامل با کاربران را به شیوه های متنوعی ممکن کنند. قیمت هدست جدید واقعیت مجازی سامسونگ حدود ۱۰۰ دلار خواهد بود که یک پنجم قیمت هدست‌های ساخت شرکت های رقیب است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا