تیم کوک به احتمال عرضه Apple Pencil برای آیفون اشاره می کند

موبنا – مدیر عامل اپل که علاقه ای به «استایلوس» نامیدن Pencil ندارد، معتقد است که تفاوت بزرگی میان آنچه مردم با استایلوس های قدیمی و اپل پنسل انجام می دهند وجود دارد. کوک می گوید حتی اگر استیو جابز هم حالا زنده بود، عاشق پنسل می شد. او در مصاحبه ای با NDTV گفت: …

موبنا – مدیر عامل اپل که علاقه ای به «استایلوس» نامیدن Pencil ندارد، معتقد است که تفاوت بزرگی میان آنچه مردم با استایلوس های قدیمی و اپل پنسل انجام می دهند وجود دارد. کوک می گوید حتی اگر استیو جابز هم حالا زنده بود، عاشق پنسل می شد.

او در مصاحبه ای با NDTV گفت: «من فکر می کنم استیو عاشق آن می شد اگر می دید مردم چه کارهایی با این قلم انجام می دهند. اگر شما دیده باشید که چه چیزهایی با اپل پنسل روی آیپد و آیفون خلق شده؛ باور کردنی نیست.»

قرار دادن آیفون در این جمله از زبان مدیرعامل شرکت اپل قطعا یک اشتباه کلامی نیست. دست کم می توان در نظر گرفت که اپل شاید امکان عرضه پنسل برای آیفون را هم در نظر گرفته ولی آن را برای نسل بعد آیفون های خود کنار گذاشته است.

برخی ممکن است معتقد باشند که نمایشگر آیفون برای چنین کارهایی بسیار کوچک است، حتی اگر مدل پلاس را در اختیار داشته باشید. ولی چنین گفته ای چندان صحیح نیست، چرا که بسیاری از کاربران موبایل و فبلت ها همین حالا روی دستگاه های همراه خودشان با قلم های ویژه ای کار می کنند. بارزترین آن ها گلکسی نوت و قلم S Pen که هر سال محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

با این حال، گفته کوک هیچ مسئله ای را تایید نمی کند و شاید بهتر باشد تا فردا شب منتظر بمانیم و ببینیم که آیا پنسل جدیدی برای آیفون های اپل معرفی می شوند یا خیر.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا