طنز/ اینستاگرام، بای فور اور

موبنا – این نرم‌افزار مبتذل با کاهش فالوئرهای جمعی از هنرمندان محبوب این کشور به بهانه پاک کردن اکانت‌های فیک و با حذف ناجوانمردانه فالوئرهایی دلسوز و متعهد چون jojo١٢٣، oooff٤٤٤ و abcd-efg نشان داد هیچ احترامی برای هواداران سلبریتی‌های ایرانی قایل نیست. متاسفانه دیو حسادت بر وجود گردانندگان اینستاگرام مستولی شده و از دیشب m …

موبنا – این نرم‌افزار مبتذل با کاهش فالوئرهای جمعی از هنرمندان محبوب این کشور به بهانه پاک کردن اکانت‌های فیک و با حذف ناجوانمردانه فالوئرهایی دلسوز و متعهد چون jojo١٢٣، oooff٤٤٤ و abcd-efg نشان داد هیچ احترامی برای هواداران سلبریتی‌های ایرانی قایل نیست. متاسفانه دیو حسادت بر وجود گردانندگان اینستاگرام مستولی شده و از دیشب m هنرمندان ما را تبدیل به k کرده. مسلما هنرمندان قربانی، این‌گونه اقدامات خصمانه را برنتافته و با شکایت در دیوان لاهه که در تخصص آقای یقه خرگوشی (بزرگترین قربانی این پروژه با ٤٠٠‌هزار فالوئر از دست داده) است، حق خود را از اینستاگرام گرفته و هوادارانشان را به صفحات خود برمی‌گردانند، حتی اگر این هواداران وجود خارجی نداشته باشند! اینستاگرام حواس خود را جمع کند، ما همه فروردینی‌های مغرور هستیم و دایرکت هم همان‌طور که بارها عرض کردیم مساوی است با بلاک. بای فور اور.
انقراض سلسله کوئینیان
سخنگوی نیروی انتظامی از شناسایی و تذکر به ۳۶۲۷ واحد صنفی فروشنده مانتو و پوشاک غیرمتعارف خبر داد و گفت: ۸۲۵ واحد پلمپ شده ‌است. ظاهرا مانتوهای کوئین درحال جمع‌آوری است و از فردا ملت مثل سیندرلای دوازده شب به بعد به شکل واقعی خودشان درمی‌آیند و مملکت هم به شکل دموکراسی به حیات سیاسی خود ادامه می‌دهد!
من عامل حمله به سفارت بودم
من نمی‌دانم چرا بعد از این همه مدت مسئولان ما هماهنگ نشده‌اند. یعنی من دلم برای مهاجمان به سفارت عربستان کباب است. یک مسئول می‌گوید اینها سازماندهی شده بودند. یکی دیگر می‌گوید اینها خودسر بودند و داشتند از کنار سفارت رد می‌شدند که یهو گفتن اِاِ! سفارت! بریم توش. دوست عزیز دیگری می‌آید و می‌گوید اینها سلطنت‌طلب بودند. امروز هم که آقای امیرعبداللهیان، معاون سابق وزارت خارجه می‌گوید در حمله به سفارت عربستان عناصر خارجی دست داشتند. یعنی خود عوامل حمله به سفارت هم گیج شده‌اند و الان ازشان بپرسی شما دقیقا به کجا وصل بودید؟ پس سرشان را می‌خارانند و می‌گویند: والا خودمونم نفهمیدیم. فکر کنیم از خارج دستور می‌گرفتیم، شاید داخل … هر جور صلاحه!
فیلمبرداری عزا
رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران گفت: درخواست فیلمبرداری و عکاسی برای مراسم ازدواج نزدیک به ۵۰‌درصد کاهش پیدا کرده و پدیده‌هایی همچون فیلمبرداری از مراسم ختم و تشییع جنازه جایگزین عروسی شده است.
واقعا به کجا داریم می‌رویم؟ آقای گالیور، خانم لیدی گاگا، شما پاسخگو باشید. خیلی‌ها پرسیدند این مراسم تشییع جنازه کارگردانی‌اش چه شکلی است که ما در گفت‌وگو با یک فیلمبردار یک چیزهایی دستگیرمان شد. ظاهرا در پلان اول ما بیمارستان را می‌بینیم که دکتر اعلام می‌کند که متاسف است و فوت مرحوم را اعلام می‌کند. این صحنه‌ها همراه با یک موسیقی متن پرتعلیق و مرموز است. بعد کات می‌شود به روز – جاده – خارجی. فیلمبردار در خودرو جلویی از پنجره خودرو آویزان می‌شود و همراه با آهنگی از سامی بیگی یا ساسی مانکن از نعش‌کش فیلم می‌گیرد. بعد دوباره کات می‌شود به در ورودی غسالخانه، صاحبان عزا زنگ می‌زنند و می‌گویند جسد ما آماده است؟ بعد روی تصاویر مونتاژی همین‌طور که خواننده می‌خواند «شاه پسر داریم جسد قند و عسل داریم کفن …» مرحوم را دفن می‌کنند و بعد می‌روند ناهار می‌خورند. یک پلان هم از ناهار خوردن بازماندگان که دوربین تا لوزالمعده طرف حین غذا خوردن می‌رود. در پلان آخر هم با صاحبان عزا مصاحبه گرفته می‌شود و آنها درحالی‌که اشک می‌ریزند برای مرحوم آرزوی موفقیت و خوشبختی می‌کنند.

 منبع: شهروند | آیدین سیارسریع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا