به شکایات خریداران گوشی قاچاق بدون گارانتی رسیدگی نمی‌شود

موبنا – غلامحسین کریمی اظهارداشت: از ابتدای مهرماه ۹۵ با تصمیم مشترک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت مقرر شده با کالای قاچاق به شدت برخورد شود. رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی افزود: …

موبنا – غلامحسین کریمی اظهارداشت: از ابتدای مهرماه ۹۵ با تصمیم مشترک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت مقرر شده با کالای قاچاق به شدت برخورد شود.

رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی افزود: پس از این تاریخ در بازدیدهای میدانی با کالای قاچاق در انبار، مغازه و هر بستر فروشی برخورد خواهد شد.

به گفته کریمی، هم‌اکنون اصناف در جریان دقیق قوانین مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفته‌اند و در این باره کتابچه‌ای نیز در اختیار اعضای صنف قرار داده شده تا بهانه‌ای برای نادیده گرفتن کالای قاچاق به دلیل عدم آشنایی با قوانین وجود نداشته باشد.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی افزود: همچنین اگر خریداری اقدام به خرید کالای قاچاق بدون گارانتی کرد دیگر قابل توجیه نیست و بعد از تاریخ ۹۵.۷.۱ اتحادیه به این موارد رسیدگی نخواهد کرد.

نوشته های مشابه
 منبع: فارس 

دکمه بازگشت به بالا