سربند هوشمند ELF (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – ELF هدبندی خلاقانه با ابعادی معادل ۵.۵ در ۴.۷ در ۰.۳ اینچ و ۰.۷ اونس وزن است که از ظاهری مدرن و قابل انعطاف بهره می برد. بدنه این گجت جالب از پلی کربنات و پلی اورتان ساخته شده که تجربه استفاده ای راحت و بدون دردسر را در اختیارتان قرار …

موبنا، رکسانا دانیالی – ELF هدبندی خلاقانه با ابعادی معادل ۵.۵ در ۴.۷ در ۰.۳ اینچ و ۰.۷ اونس وزن است که از ظاهری مدرن و قابل انعطاف بهره می برد. بدنه این گجت جالب از پلی کربنات و پلی اورتان ساخته شده که تجربه استفاده ای راحت و بدون دردسر را در اختیارتان قرار می دهد.
هر انسانی ۵ نوع مختلف از امواج مغزی شامل موج گاما، بتا، آلفا، تتا و دلتا را ساطع می کند که از طریق ELF قابل ردیابی هستند.
این گجت به تایید سازمان غذا و دارو آمریکا نیز رسیده است و از هیچ گونه پروسه تهاجمی و مضر استفاده نمی کند بلکه از طریق تکنولوژی پالس های الکترومغناطیسی تحریک شده، ایمپالس هایی در فرکانس های مشخص تولید می کند که می تواند به نوعی مکمل امواج مغزی فرد باشد.
ELF را همچنین می توانید به راحتی به گوشی هوشمند خود متصل کرده و از میان ۵ مد مختلف شامل تمرکز، ضد استرس، یادگیری عمیق، مدیتیشن و خواب، بنا به حالتی که می خواهید در آن باشید انتخاب کنید از این رو گجت می تواند به مغز شما برای عملکردی بهتر یاری برساند.
گجت ELF، ۱۱۹ دلار قیمت دارد.

2

1

3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا