معرفی موبایل Victor از کمپانی iMan با بدنه ای از فلز مایع

موبنا – محصول فوق موفق شده گواهی نامه IP67 را در مقاومت برابر آب و گرد و غبار به دست بیاورد، گرچه ویژگی جذاب آن نه این مقاومت، بلکه طراحی منحصر به فرد و ظاهر خاصش است. بدنه وکتور طراحی نسبتاً نامعمولی دارد و فریم اصلی آن از جنس فلز مایع ساخته شده. پوشش بدنه پشتی که طرحی چرم مانند …

موبنا – محصول فوق موفق شده گواهی نامه IP67 را در مقاومت برابر آب و گرد و غبار به دست بیاورد، گرچه ویژگی جذاب آن نه این مقاومت، بلکه طراحی منحصر به فرد و ظاهر خاصش است. بدنه وکتور طراحی نسبتاً نامعمولی دارد و فریم اصلی آن از جنس فلز مایع ساخته شده. پوشش بدنه پشتی که طرحی چرم مانند دارد نیز به تمایز آن افزوده است.

iMan-Victor_6

در سمت راست بدنه محصول جدید آیمن دو دکمه تعبیه شده که بر حسب ادعای سازنده، یکی از آنها توسط کاربر قابل برنامه ریزی است و دیگری نیز برای درخواست کمک اضطراری (SOS) به کار خواهد آمد.

در زیر این بدنه خاص شاهد استفاده از چیپ مجتمع ۱۰ هسته ای  Helio P10 ساخت مدیاتک در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستیم. نمایشگر مقاوم این تلفن همراه نیز ۵ اینچی بوده و دوربین پشتی آن از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی برخوردار است.

نوشته های مشابه
iMan-Victor_5

محل جایگیری دوربین پشتی، فلش دوگانه و سنسور اثر انگشت و قاب در بر گیرنده آنها در موبایل ویکتور، تا حدودی ما را به یاد محصولات لوکس کمپانی ورتو می اندازد.

اسمارت فون تازه کمپانی آیمن از انتهای ماه جاری میلادی و با قیمت ۲۴۹ دلار در کشور چین قابل تهیه خواهد بود.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا