شیائومی به زودی از Redmi 4 رونمایی خواهد کرد

موبنا – در گواهی چینی یک نسخه ی نقره ای رنگ از ردمی ۴ را مشاهده می کنیم که با شماره مدل ۲۰۱۶۰۶ از آن یاد شده است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، ردمی ۴ یک نسخه ی ارزان قیمت تر از مدل Note به حساب می آید و از امکاناتی مثل چیپست ۱.۸ …

موبنا – در گواهی چینی یک نسخه ی نقره ای رنگ از ردمی ۴ را مشاهده می کنیم که با شماره مدل ۲۰۱۶۰۶ از آن یاد شده است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، ردمی ۴ یک نسخه ی ارزان قیمت تر از مدل Note به حساب می آید و از امکاناتی مثل چیپست ۱.۸ هسته ای Helio P10 مدیاتک یا اسنپدراگون ۶۲۵، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و دوربین های ۱۳ و ۸ مگاپیسلی بهره می برد.

علاوه بر این باید اشاره کنیم که در برخی شایعات به وجود فرستنده مادون قرمز و حسگر اثر انگشت هم در این تلفن هوشمند اشاره شده است، اما به سختی می توان در مورد صحت چنین اطلاعاتی اظهار نظر کرد.

اینکه تلفن هوشمند جدید به اندروید مارشملو مجهز باشد یا نوقا هم از آن جزئیاتی است که تا رونمایی از محصول نمی توان در موردش نظر داد، اما حداقل می دانیم که این تلفن هوشمند اقتصادی با قیمت حدود ۱۰۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا