AFC یک سهمیه از ایران کم کرد؛حضور استقلال در آسیا منتفی شد؟

موبنا – درحالیکه برخی رسانه‌های سعودی در هفته‌های گذشته از کاهش سهمیه عربستان از ۳ و نیم سهمیه به ۲ و نیم سهمیه خبر می‌دادند، امروز یکی از رسانه‌های عربستان ادعا کرد سهمیه ایران برای سال آینده در آسیا کاهش یافته است. روزنامه الریاض عربستان امروز خبر داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه عربستان را کاهش …

موبنا – درحالیکه برخی رسانه‌های سعودی در هفته‌های گذشته از کاهش سهمیه عربستان از ۳ و نیم سهمیه به ۲ و نیم سهمیه خبر می‌دادند، امروز یکی از رسانه‌های عربستان ادعا کرد سهمیه ایران برای سال آینده در آسیا کاهش یافته است.

روزنامه الریاض عربستان امروز خبر داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه عربستان را کاهش نداد و ۳ و نیم سهمیه ثابت ماند ولی در مقابل سهمیه ایران را از ۳ و نیم سهمیه به ۲ و نیم کاهش داد و امارات را جایگزین ایران کرد تا سهمیه امارات امسال در لیگ قهرمانان آسیا از ۲ و نیم سهمیه به ۳ و نیم افزایش یابد.

اگر این خبر روزنامه الریاض درست باشد تیمهای استقلال خوزستان و ذوب آهن مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده اند و تیم پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان به پلی‌آف می‌رسد و استقلال که به مقام سوم رسید سهمی حتی در پلی‌آف هم نخواهد داشت. باید دید این خبر گمانه زنی و شیطنت سعودی هاست یا کنفدراسیون فوتبال آسیا در صدد عملی کردن این تصمیم است.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا