معرفی نمای ساعت اوت‌لوک برای اندروید وِر توسط مایکروسافت

موبنا – مایکروسافت در آوریل ۲۰۱۶ اپلیکیشن اوت‌لوک را برای اندروید وِر (Android Wear) عرضه کرد. این شرکت به تازگی نمای ساعت اوت‌لوک را برای اندروید وِر عرضه کرده است که تجربه ای بهتر و غنی‌تر از کار با اوت‌لوک روی مچ دست را در اختیار کاربران قرار می دهد. در حال حاضر اپلیکیشن های …

موبنا – مایکروسافت در آوریل ۲۰۱۶ اپلیکیشن اوت‌لوک را برای اندروید وِر (Android Wear) عرضه کرد. این شرکت به تازگی نمای ساعت اوت‌لوک را برای اندروید وِر عرضه کرده است که تجربه ای بهتر و غنی‌تر از کار با اوت‌لوک روی مچ دست را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در حال حاضر اپلیکیشن های اوت‌لوک برای اپل واچ و اندروید وِر موجود هستند اما آنها نیازمند راه اندازی اپ یا ویجت اوت‌لوک پیش از ارائه جزئیات هستند. نمای ساعت اوت‌لوک جدید این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا در یک نگاه به بررسی جزئیات بپردازد.

نمای ساعت اوت‌لوک به صورت پیش فرض روز، زمان، تاریخ، و رویدادهای تقویم پیش رو یا ایمیل های اخیر اگر رویدادی طی ۱۲ ساعت آینده برنامه ریزی نشده باشد را نمایش می دهد. یکی از ویژگی های جالب توجه این اپلیکیشن تطابق رنگ های صفحه ساعت با رنگ های تقویم هایی است که به اوت اوک اضافه شده اند. بر همین اساس میله های رنگی متفاوت را در اطراف تقویم برای مطابقت با رویداد و تقویم مرتبط با آن مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که مچ خود را بالا آورده و به ساعت نگاه می کنید می توانید با نمای ساعت تعامل داشته باشید. با لمس رویدادی که مشاهده می کنید جزئیات آن نمایش داده می شوند و با اسکرول کردن به سمت بالا می توانید رویدادهای پیش رو را مشاهده کنید. حتی در صورتی که دیر به محل ملاقات خود می رسید می توانید به سرعت یک پیام به شرکت کنندگان در جلسه ارسال کنید تا آنها را از این مساله آگاه سازید.

رنگ های پس زمینه مختلفی برای نمای ساعت و چاشنی های رنگی دیگر برای سفارشی سازی ساعت هوشمند اندروید وِر قابل انتخاب هستند.

 منبع: عصرایران|نویسنده: محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا