بکه را؛ قصری در نیویورک

موبنا – برای امروز راهی اقامتگاهی در نیویورک خواهیم شد که بیشتر شبیه یک قصر زیبا به نظر می رسد تا هتلی چند ستاره. بکه را فعالیت خود را در سال ۲۰۱۵ آغاز کرده و با ۱۱۴ اتاق و ۱۸ سوئیت اختصاصی به پذیرایی از مهمانان مشغول است. این هتل خاص در رده هتل های …

موبنا – برای امروز راهی اقامتگاهی در نیویورک خواهیم شد که بیشتر شبیه یک قصر زیبا به نظر می رسد تا هتلی چند ستاره. بکه را فعالیت خود را در سال ۲۰۱۵ آغاز کرده و با ۱۱۴ اتاق و ۱۸ سوئیت اختصاصی به پذیرایی از مهمانان مشغول است. این هتل خاص در رده هتل های سوپر لوکس رده بندی شده و با ۵ ستاره یکی از بهترین های جهان در صنعت هتلداری به شمار می رود.

برای دسترسی به هتل از اطلاعات زیر استفاده می شود:

Address: 28 W 53rd St, New York, NY 10019, United States

Phone:+1 212-790-8800

از مهمترین امکانات هتل می توان به سالن ملاقات کنفرانس اختصاصی، مرکز تجاری، دسترسی یژه معلولان، رستولرن بین المللی، مرکز ورزشی، اینترنت پرسرعت، استخرسرپوشیده، آبگرم، ماساژ و … اشاره کرد. همچنین در فاصله نزدیکی از هتل تفریحاتی چون دوچرخه سواری، اسکیت روی یخ، پیاده روی، خرید، تئاتر، موزه و … در دسترس قرار دارد.

این هتل به رغم مدت کوتاهی که از آغاز فعالیتش می گذردف جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است که از جمله می توان به حضور در لیست بهترین هتل های جدید جهان در سال ۲۰۱۶، بهترین رستوران هتل، بهترین اقامتگاه سوپرلوکس جهان و … اشاره کرد. همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل بلامانع است.

 منبع: ۱۱۸ سفر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا