آیفون ۷ پلاس با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد

موبنا – جدیدترین شایعه در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo منتشر شده که در آن به برخی از مشخصات فنی این محصولات اشاره شده است. بنا به اطلاعاتی که این شایعه اعلام کرده، آیفون ۷ پلاس صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی خواهد داشت و از ۳ گیگابایت رم پردازشی …

موبنا – جدیدترین شایعه در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo منتشر شده که در آن به برخی از مشخصات فنی این محصولات اشاره شده است. بنا به اطلاعاتی که این شایعه اعلام کرده، آیفون ۷ پلاس صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی خواهد داشت و از ۳ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد که این میزان رم نسبت به آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس که ۲ گیگابایت رم پردازشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، افزایش یافته است. آیفون ۷ احتمالا با ۲ گیگابایت رم پردازشی همراه خواهد بود. البته این شایعه پیشتر نیز اعلام شده بود.

تفاوت دیگری که بین دو مدل آیفون‌های بعدی وجود دارد، مربوط به حافظه داخلی آن‌ها است. آیفون ۷ در مدل‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد و این در حالی است که آیفون ۷ پلاس در مدل‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. اپل در آیفون ۶ اس دوربین این محصول را نسبت به نسل قبل که ۸ مگاپیکسلی بود ارتقا داد و از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای این محصول استفاده کرد. حال گفته می‌شود که کوپرتینویی‌های قرار است از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در آیفون ۷ بهره ببرند. آیفون ۷ پلاس اما مجهز به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشتی است و از لرزش‌گیر و بزرگنمایی اپتیکال هم بهره می‌برد.

iphone 7 earphones

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که هواداران آیفون انتظار دارند در مدل جدید ارتقا یابد، ظرفیت باتری است. بر اساس یکی از شایعات مرتبط با آیفون‌های بعدی اپل، اعلام شده که احتمالا باتری این محصولات ارتقا چندانی نخواهد یافت. همچنین گفته شده که اپل در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس درگاه USB نوع C را ارائه خواهد داد. البته برخی معتقد هستند که این کمپانی همچنان به پورت لایتنینگ وفادار خواهد بود بخصوص اگر قرار باشد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از این محصولات حذف شود. مدتی قبل تصاویری از هدفون‌های آیفون‌های مورد اشاره منتشر شد که از طریق پورت لایتنینگ به گوشی متصل می‌شوند. استفاده از پورت USB نوع C به اپل اجازه می‌دهد تا بتواند امکانات جدیدی را در بخش شارژ آیفون‌های جدید خود ارائه دهند اما ظاهرا این اتفاق رخ نخواهد داد.

در پستی دیگر از وب‌سایت Weibo به این موضوع اشاره شده که اپل قصد دارد بخش ارتباطی وای‌فای را در آیفون‌های امسال بهبود بخشد، بنابراین آيفون‌های جدید احتمالا می‌توانند از استریم ویدیو‌های ۴K نیز پشتیبانی کنند. شارژ بیسیم نیز از جمله دیگر امکاناتی است که گفته می‌شود آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس از آن بهره خواهند برد. باز هم لازم به یادآوری است که این مشخصات فقط بر اساس شایعات و گزاراشت مختلف اعلام شده‌اند و هنوز نمی‌توان با اطمینان در مورد آن‌ها قضاوت کرد.

 منبع: زومیت|نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا