فهرست بهترین گجت‌های هوشمند برای داشتن خواب آرام

موبنا، رضا خواجه‌وند – البته با روندی که گوشی‌های هوشمند پیش گرفته‌اند می‌توان پیش‌بینی کرد که دیر یا زود این دستگاه‌ها تراشه هوشمند را در اختیار بگیرند تا قابلیت‌های یاد شده برای آنها ارایه شود. با این وجود در شرایطی کنونی هر یک از این گجت‌های کاربردی می‌توانند قابلیت‌های کارآمدی را در اختیار کاربران بگذارند. …

موبنا، رضا خواجه‌وند – البته با روندی که گوشی‌های هوشمند پیش گرفته‌اند می‌توان پیش‌بینی کرد که دیر یا زود این دستگاه‌ها تراشه هوشمند را در اختیار بگیرند تا قابلیت‌های یاد شده برای آنها ارایه شود. با این وجود در شرایطی کنونی هر یک از این گجت‌های کاربردی می‌توانند قابلیت‌های کارآمدی را در اختیار کاربران بگذارند.

این روزها انواع مختلف دستگاه‌های الکترونیکی کاربردی در بازار فروخته می‌شوند که به صورت تخصصی برای تحلیل عمق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرند و در آنها از نوآوری‌های مختلف استفاده شده است تا توجه کاربر را به خود جلب کنند.

در اینجا لیست بهترین گجت‌های کاربردی مکمل و کارآمد برای تحلیل خواب آورده شده است که هر یک از آنها می‌توانند امکانات و قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار شما بگذارند.

گجت Beddit 2.0قیمت در فروشگاه اینترنتی آمازون: ۱۴۵ دلار – با دستگا‌ه‌های موبایلی مبتنی بر iOS سازگاری دارد و چرخه خواب شما را تحلیل می‌کند. اپلیکیشن مربوط به آن می‌تواند معیارهای خواب سالم، گزارش تحلیل خواب و روش‌های تصحیح مدل خواب را برای هر یک از کاربران ارایه کند.

1- Beddit 2

گجت Chronaقیمت در فروشگاه اینترنتی آمازون: ۱۶۹ دلار – این دستگاه می‌تواند بالش شما را به یک سیستم هوشمند تبدیل کند. حسگرهای این دستگاه داخل بالش نصب می‌شوند و حرکات شما در هنگام خواب را به دقت زیر نظر می‌گیرند. اپلیکیشن مخصوص آ> در گوشی هوشمند وضعیت خواب شما را به دقت تحلیل می‌کند.

2- Chrona

گجت Hushقیمت در فروشگاه اینترنتی آمازون: ۱۵۰ دلار – شامل هدفون‌های هوشمند می‌شود که صداهای اضافی محیط را از بین می‌برد و شرایط را برای خواب راحت فراهم می‌کند. این گجت می‌تواند متناسب با شرایط روحی و جسمی شما موسیقی مناسب خواب پخش کند. اپلیکیشن کاربردی آن در تمام طول خواب کاربر ا زیر نظر می‌گیرد.

3- Hush

گجت Hugoneقیمت در فروشگاه اینترنتی آمازون: ۱۹۹ دلار – یک دستگاه کاربردی برای مانیتور کردن خواب محسوب می‌شود که تمام اعضای خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه در یک نقطه از منزل قرار می‌گیرد و سپس حسگرهای آن تمام محیط را تحت پوشش قرار می‌دهند. این دستگاه موارد دیگر از جمله دمای محیط، رطوبت و کیفیت هوا را هم می‌سنجد. این گجت می‌تواند وضعیت خواب هر یک از اعضای خانواده را به صورت جداگانه تحلیل کند.

4- Hugone

گجت Aromacareقیمت: در مرحله پیش‌فروش – اگر تمایل دارید در یک محیط آرام خواب راحتی را تجربه کنید، این گجت بهترین دستیار برای شما محسوب می‌شود. این گجت می‌تواند یک برنامه شخصی و تحلیلی دقیق برای شما ارایه دهد تا بتوانید خواب آرامی را تجربه کنید. این دستگاه اسانس‌های خوشبو در هوا پراکنده می‌کند و رایحه آرامش‌بخش را برای خواب آرام به مشام شما می‌رساند. این گجت به صورت هوشمند برنامه‌ریزی می‌شود تا بر اساس ساعت‌های مختلف شبانه‌روز و نوع خستگی شما،‌ در شش حالت مختلف رایحه خوشبو منتشر کند.

5- Aromacare

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا