تصویربرداری موبایلی با کیفیت ۴ هزار پیکسل و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ممکن شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – تا کنون این امکان وجود داشت که تصاویر ۴ هزار پیکسلی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه تهیه شوند. ولی به لطف پیشرفت فناوری کاربران هم‌اکنون می‌توانند این کیفیت از تصاویر را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه هم تهیه کنند. شرکت Omnivision حسگر تصویربرداری جدیدی را با نام O12890 عرضه …

موبنا، رضا خواجه‌وند – تا کنون این امکان وجود داشت که تصاویر ۴ هزار پیکسلی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه تهیه شوند. ولی به لطف پیشرفت فناوری کاربران هم‌اکنون می‌توانند این کیفیت از تصاویر را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه هم تهیه کنند.

شرکت Omnivision حسگر تصویربرداری جدیدی را با نام O12890 عرضه کرده است که لنز ۱۲ مگاپیکسلی دارد. این دوربین از فناوری پیکسلی PureCelPlusS بهره می‌برد و به شما امکان می‌دهد تصاویر ویدیویی با کیفیت ۴ هزار پیکسل و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تهیه کنید.

omnivision O12890  (1)

همچنین این امکان وجود دارد تا با تغییر در بخش تنظیمات بتوانید تصاویر ۱۰۸۰ پیکسلی را با سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه بگیرید که از این طریق می‌توانید تصاویر را به صورت فوق‌العاده کند مشاهده کنید. سرعت نمایش این تصاویر نسبت به ویدیوهای معمولی ۸ برابر کمتر است.

به خاطر داشته باشید که تصاویر ویدیویی ۴ هزار پیکسلی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه با فعال‌سازی قابل کندسازی تصویر (Slow Motion) می‌تواند با کاهش ۲.۵ برابری سرعت به ۲۴ فریم در ثانیه برسد و البته کیفیت ۴ هزار پیکسلی حفظ شود.

حسگر جدید O12890 مبتنی بر ماژول ۱۰ در ۱۰ نانومتری ساخته شده است و ضخامت آن تنها ۶ میلیمتر است. این حسگر تصویربرداری هوشمند به صورت نمونه ساخته شده است و پیش‌بینی می‌شود در فصل پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی به تولید انبوه برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا