اپلیکیشن کاربردی برای حذف سروصدا در شلوغ‌ترین اماکن

موبنا، رضا خواجه‌وند – این ابزار کاربردی به صورت ویژه برای از بین بردن سر و صدای اضافی و آرامش کاربر ساخته شده است. اپلکییشن Noisli همچنین صداهای آرامش بخش برای شما پخش می‌کند تا شرایط بهتری داشته باشید، تمرکز خود را بالا ببرید و میزان کارایی خود را به حداکثر برسانید. زمانی که سروصداهای …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این ابزار کاربردی به صورت ویژه برای از بین بردن سر و صدای اضافی و آرامش کاربر ساخته شده است. اپلکییشن Noisli همچنین صداهای آرامش بخش برای شما پخش می‌کند تا شرایط بهتری داشته باشید، تمرکز خود را بالا ببرید و میزان کارایی خود را به حداکثر برسانید.

زمانی که سروصداهای بیش از حد در محیط آغاز می‌شود Noisli می‌تواند با موفقیت هرچه بیشتر این صداها را از بین ببرد و یک محیط آرام را در ذهن شما به وجود آورد.

Noisli  (2)

اپلیکیشن کاربردی Noisli به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت کار می‌کند و بر این اساس به راحتی می‌توان از آن در هواپیما، قطار و دیگر امکانی که دسترسی به اینترنت وجود ندارد استفاده کرد.

شما می‌توانید با اجرای این اپلیکیشن و استفاده از یک هدفون ساده سروصداهای محیط را کاملا از بین ببرید و در آسایش کامل استراحت کنید.

Noisli  (3)

ابزار کاربردی Noisli قابلتی ویژه‌ای دارد که می‌تواند صداهای دلخواه شما را به صورت پس‌زمینه پخش کند. بنابراین زمانی که در حال استفاده از دیگر اپلیکیشن ها هستید این ابزار هم می‌تواند برای شما کارایی داشته باشد.

ابزار کاربردی Noisli که نسبت به مدل‌های مشابه بسیار بهتر عمل می‌کند برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است و تنها ۱.۹۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا