هوواوی تولید Nexus جدید برای سال جاری را تایید کرد

موبنا، رضا خواجه‌وند – اتفاق مذکور باعث شده است تا هوواوی انگیزه بیشتری برای تولید سری گوشی‌های Nexus پیدا کند. در حالی که شایعه شده است HTC خود را برای تولید مدل جدید گوشی Nexus در سال جاری آماده کرده است، احتمال می‌رود که شرکت چینی هم بار دیگر وارد این عرصه شود. شرکت هوواوی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اتفاق مذکور باعث شده است تا هوواوی انگیزه بیشتری برای تولید سری گوشی‌های Nexus پیدا کند. در حالی که شایعه شده است HTC خود را برای تولید مدل جدید گوشی Nexus در سال جاری آماده کرده است، احتمال می‌رود که شرکت چینی هم بار دیگر وارد این عرصه شود.

شرکت هوواوی روز گذشته سه گوشی هوشمند جدید خود را به صورت رسمی وارد آفریقای جنوبی کرد و مدیر گروه کسب و کار مشتریان هوواوی در این منطقه آنها را در معرض دید عموم قرار داد.

huawei nexus 2016 (2)

«چارلین مونیلال» به رسانه‌های محلی گفت: «ما امسال یک مدل دیگر از سری گوشی‌های هوشمند Nexus را روانه بازار می‌کنیم. این مدل که در سیستم داخلی هوواوی با کد T-55 شناخته می‌شود نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد».

پیش از این گفته شده بود HTC در حال کار کردن روی یک مدل Nexus است که با کد T-50 شناخته می‌شود و نمایشگر ۵ اینچی را در خود جا داده است. این محصول به همراه مدل T-55 هوواوی با نمایشگر ۵.۵ اینچی اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند.

شرکت گوگل برای امسال هم تصمیم گرفته است دو مدل مجزا از سری گوشی‌های Nexus را در دو کارخانه مجزا تولید کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا