Nexus 6P با ۱۲۸ گیگابایت حافظه را ارزان‌تر از مدل ۳۲ گیگابایتی بخرید

موبنا، رضا خواجه‌وند – بسیاری از فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات الکترونیکی این گوشی هوشمند را ۸۰ دلار ارزان‌تر از قیمت واقعی خود عرضه می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید یک دسگاه Nexus 6P هوواوی با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت را با قیمت ۴۲۰ دلار خریداری کنید. با این تخفیف قابل ملاحظه هم‌اکنون دستگاه گوشی هوشمند Nexus 6P …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بسیاری از فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات الکترونیکی این گوشی هوشمند را ۸۰ دلار ارزان‌تر از قیمت واقعی خود عرضه می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید یک دسگاه Nexus 6P هوواوی با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت را با قیمت ۴۲۰ دلار خریداری کنید.

با این تخفیف قابل ملاحظه هم‌اکنون دستگاه گوشی هوشمند Nexus 6P گوگل ساخت شرکت هوواوی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به قیمت ۴۷۰ دلار فروخته می‌شود و قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن هم ۵۷۰ دلار اعلام شده است.

Nexus 6P  (1)

این قیمت‌ها حتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آنلاین Best Buy، B&H، Newegg و آمازون هم به همین صورت اعمال شده است و هنوز دلیل آن مشخص نیست که چرا گوگل گوشی خود را تا این حد ارزان کرده است. البته اگر مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی هوشمند مذکور را در یکی از فروشگاه‌های Newegg یا eBay خریداری کنید فقط ۵۰۰ دلار پرداخت خواهید کرد.

فروشگاه B&H در کنار تخفیف مذکور یک لایه محافظ نمایشگر به همراه کارت هدیه ۵۰ دلاری را هم به شما ارایه می‌دهد. فروشگاه Newegg به جز تخفیف یک کارت هدیه ۵۰ دلاری را به همراه دسته سلفی و سیستم پاک کننده نمایشگر به مشتریان می‌دهد.

در پایان اگر همین گوشی را از گوگل بخرید،‌ فقط تخفیف ۵۰ دلاری نسبت به قیمت اصلی را در اختیار خواهید گرفت. به عبارت دیگر حداقل قیمت این گوشی در سایت گوگل از ۴۵۰ دلار آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا