عکس های خبری پرکلیک و پربیننده رسانه های مطرح دنیا

موبنا – با این حال ثبت کنندگان لحظه های جالب و ناب –که این ثبت کنندگان می تواند یکی از شما با موبایل دوربین دارتان باشید- همواره عکس های جالبی از رویدادهای مختلف در قاب دوربین خود ثبت می کنند. آنچه در این پست می بینید برگزیده ای است از اتفاقات روی داده در روزهای …

موبنا

با این حال ثبت کنندگان لحظه های جالب و ناب –که این ثبت کنندگان می تواند یکی از شما با موبایل دوربین دارتان باشید- همواره عکس های جالبی از رویدادهای مختلف در قاب دوربین خود ثبت می کنند.

آنچه در این پست می بینید برگزیده ای است از اتفاقات روی داده در روزهای گذشته.

عکس خبری

نوشته های مشابه

“جوکی ویکتور” -سوارکار- برای ثبت یک پرتره در صدو چهل و یکمین رقابت اسب سواری “پیمیلیکو”-بالتیمور،مریلند- ژست می گیرد.

عکس خبری

ساختمان وزارت دادگستری مقدونیه با اسپری رنگ تظاهرات کنندگان رنگارنگ شد.

عکس خبری

بازماندگان ۹۲ ساله جنگ جهانی دوم که نشان بالاترین افتخار فرانسه را دریافت کردند.

عکس خبری

کشتی USS Bataan به مناسبت آغاز هفته ناوگان نیروی دریایی در نیویورک از کنار مجسمه آزادی عبور کرد.

عکس خبری

پریدن مهاجران به داخل آب پس از واژگونی در نزدیکی سواحل لیبی/نیروی دریایی ایتالیا اعلام کرد که موفق شده ۵۰۰ نفر را از غرق شدن نجات دهد.

عکس خبری

اعضای گارد ملی اوکراین برای اعتراض به انتخابات محلی به تظاهرات کنندگان پیوستند.

عکس خبری

دیوید کامرون-نخست وزیر بریتانیا- با عبور از “ابی رود” همراه با وزیر سابق فرهنگ،رسانه ،ورزش-تسا جوئل- تصویر روی جلد آلبوم معروف “ابی رود” بیتلزها را بازسازی کردند.

عکس خبری

یکی از ورق های باقیمانده از تمبرهای قدیمی سیاه و سفید/این تمبرها ۱۷۶ ساله هستند و در شرایط ضدرطوبت و در یک کیف ضد بمب نگهداری می شوند.

عکس خبری

باران های موسمی شدید در یانگون-میانمار- مردم را در خیابانها سیل گیر کرد.

عکس خبری

فستیوال “پاتوم دو برگا” ،جشنواره مربوط به قرون وسطی در اسپانیا که شامل پوشیدن لباسهای قدیمی ،آتش بازی ،موسیقی و رقص های محلی است.

عکس خبری

فستیوال نور و موسیقی “دوستت دارم” هر ساله در تاریخ ۲۷ می در سیدنی-استرالیا- برگزار می شود.در این جشنواره زوجها با همصدایی آواز می خوانند./در این تصویر یک زوج میانسال در حال آوازخوانی هستند.

عکس خبری

“رامون پدوآ” شرکت کننده اهل گوآم در رقابت های ملی “هجی کردن زنبوری” که امسال برای هشتاد و نهمین بار در مریلند برگزار شد،برنده رقابت شد.

عکس خبری

راهبی که در میان بت های یک معبد در کوالالامپور نشسته است./بودایی های سراسر جهان به مناسبت ۲ هزاو پانصد و پنجاهمین سال تولد بودا جشن های مختلفی برگزار می کنند.

عکس خبری

روزنامه نگار مصری به یاد قربانیان پرواز ۸۰۴ پاریس- قاهره شمع روشن می کند.علت سقوط این جت و کشته شدن تمام ۶۶ سرنشین هنوز مشخص نیست.

 

 منبع: توریسم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا