فقط ۲۰ درصد کاربران تمایل به خرید تبلت جدید دارند

موبنا، رضا خواجه‌وند – البته باید توجه داشت که عمر بازار جهانی تبلت‌ها رو به اتمام نیست و این دستگاه همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد. بسیاری از کاربران جهانی همچنان تمایل دارند گشت‌وگذارهای اینترنتی، تماشای فیلم، انجام بازی‌های ویدیویی، ارتباط با دوستان و حتی فعالیت‌های تخصصی‌تر را در تبلت‌ها انجام دهند. با این وجود …

موبنا، رضا خواجه‌وند – البته باید توجه داشت که عمر بازار جهانی تبلت‌ها رو به اتمام نیست و این دستگاه همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد. بسیاری از کاربران جهانی همچنان تمایل دارند گشت‌وگذارهای اینترنتی، تماشای فیلم، انجام بازی‌های ویدیویی، ارتباط با دوستان و حتی فعالیت‌های تخصصی‌تر را در تبلت‌ها انجام دهند.

با این وجود به نظر شما چند درصد از کاربران جهانی این روزها تمایل به خرید رایانه لوحی دارند و این دستگاه چقدر مورد توجه آنها قرار می‌گیرد؟ برای مشخص شدن این وضعیت یک نظرسنجی جهانی انجام شده است.

tablet1

در این نظرسنجی آنلاین ۱۶۰۰ نفر شرکت کردند و یک پنجم آنها گفتند که رایانه لوحی ندارند. همچنین مشخص شد یک‌چهارم این افراد طی سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی رایانه لوحی خریداری کرده‌اند و در مقابل ۲۴ درصد این افراد طی سال ۲۰۱۴ و ۱۷ درصد آنها هم در سال ۲۰۱۳ تبلت خریدند. بخش دیگر این افراد معادل ۱۳ درصد هم رایانه لوحی خود را سال ۲۰۱۳ خریده بودند.

از بین کاربرانی که در این نظرسنجی حضور داشتند تنها ۲۰ درصد اعلام کردند که این احتمال وجود دارد طی سال جاری میلادی یک دستگاه رایانه لوحی برای خود خریداری کنند. در مقابل ۶۰ درصد کاربران توضیح دادند که هیچ برنامه‌ای برای خرید تبلت جدید ندارند و ۲۰ درصد هم گفتند هنوز در این زمینه تصمیمی نگرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا