عرضه مدل جدید تبلت Fire 10 آمازون با بدنه آلومینیومی

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت آمازون همچنین برای این رایانه لوحی جدید حافظه اطلاعاتی ویژه عرضه کرد تا کاربران بتوانند تعداد بیشتری ویدیو، موسیقی، عکس، بازی و اپلیکیشن را در آن ذخیره کنند. یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در Fire 10 آمازون به آن توجه شده این است که با قیمت ارزان وارد بازار می‌شود. …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت آمازون همچنین برای این رایانه لوحی جدید حافظه اطلاعاتی ویژه عرضه کرد تا کاربران بتوانند تعداد بیشتری ویدیو، موسیقی، عکس، بازی و اپلیکیشن را در آن ذخیره کنند.

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در Fire 10 آمازون به آن توجه شده این است که با قیمت ارزان وارد بازار می‌شود. البته باید توجه داشت که این تبلت با وجود بهره‌مندی از بدنه آلومینیومی، بهترین سخت‌افزارها را در خود جا نداده است و به همین خاطر قیمت ارزانی دارد.

amazon Fire 10 aluminium (2)

رایانه لوحی Fire 10 آمازون همراه با بدنه آلومینیومی با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به قیمت ۲۳۰ دلار فروخته می‌شود و مدل ۳۲ گیگابایتی آن هم ۲۶۰ دلار قیمت دارد. هر دو مدل مذکور در سه رنگ سفید پلاستیکی، مشکی پلاستیکی و نقره‌ای فلزی ساخته شده‌اند.

مدل ۶۴ گیگابایتی این رایانه لوحی نیز با بدنه آلومینیومی عرضه شده است و شرکت آمازون قصد دارد آن را با قیمت ۲۹۰ دلار بفروشد.

این محصول شامل نمایشگر ۱۰.۱ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. از دیگر امکانات این تبلت می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای، دوربین ۵ مگاپیکسلی و باتری پردوام برای ذخیره انرژی به مدت ۸ ساعت اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا