دو ماه انتظار تا رونمایی رسمی از Galaxy Note جدید سامسونگ

موبنا، رضا خواجه‌وند – مدل بعدی این گوشی هوشمند بزرگ می‌بایست Galaxy Note 6 نام داشته باشد و با این وجود برخی منابع آگاه اعلام کردند که سامسونگ تصمیم گرفته است آن را Galaxy Note 7 نامگذاری کند. به طور قطع می‌توان پیش‌بینی کرد مدل جدید گوشی Note سامسونگ از نظر سخت‌افزاری مشابه خانواده Galaxy …

موبنا، رضا خواجه‌وند – مدل بعدی این گوشی هوشمند بزرگ می‌بایست Galaxy Note 6 نام داشته باشد و با این وجود برخی منابع آگاه اعلام کردند که سامسونگ تصمیم گرفته است آن را Galaxy Note 7 نامگذاری کند.

به طور قطع می‌توان پیش‌بینی کرد مدل جدید گوشی Note سامسونگ از نظر سخت‌افزاری مشابه خانواده Galaxy S7 ساخته شده است و با توجه به اینکه هیچ ارتباطی با سری محصولات Galaxy S6 قدیمی ندارد، سامسونگ ترجیح می‌دهد به جای Note 6 آن را Note 7 نامگذاری کند.

galaxu note 6 (2)

ماه گذشته منابع آگاه اعلام کردند مدل بعدی سری محصولات Galaxy Note سامسونگ در هفته منتهی به ۱۵ آگوست وارد بازار آمریکا می‌شود. «ایوان بلاس» نویسنده حساب کاربری مشهور evleaks@ در توئیتر هم‌اکنون گزارش داد از هم‌اکنون تا زمان رونمایی از این فبلت پیشرفته تنها دو ماه باقی مانده است.

بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد شرکت کره‌ای سامسونگ مدل جدید Note خود را در نخستین روزهای ماه آگوست به صورت رسمی معرفی می‌کند. «ایوان بلاس» نیز با آگاهی کامل در این مورد صحبت کرده است و با اطمینان کامل می‌گوید که اوایل آگوست می‌توان منتظر این محصول بود.

«ایوان بلاس» همچنین اعلام کرد که تنها چند روز پس از این معرفی رسمی، این گوشی هوشمند بزرگ در ماه آگوست به دست کاربران جهانی می‌رسد و البته در دو مدل مجزا عرضه می‌شود که یکی از آنها نمایشگر با لبه‌های منحنی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا