دستبند و هدفون هوشمند جدید سامسونگ عرضه شد (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – همان طور که منابع آگاه از قبل اعلام کرده بودند این دو فناوری هوشمند با نام‌های Gear Fit 2 و Gear IconX عرضه شده‌اند. مدل اولیه دستبند Gear Fit در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و هم‌اکنون Gear Fit 2 طراحی بهتری را در اختیار گرفته است و شامل گیرنده ماهواره‌ای GPS …

موبنا، رضا خواجه‌وند – همان طور که منابع آگاه از قبل اعلام کرده بودند این دو فناوری هوشمند با نام‌های Gear Fit 2 و Gear IconX عرضه شده‌اند.

مدل اولیه دستبند Gear Fit در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و هم‌اکنون Gear Fit 2 طراحی بهتری را در اختیار گرفته است و شامل گیرنده ماهواره‌ای GPS می‌شود. این سیستم جدید تناسب اندام یک نمایشگر منحنی ۱.۵ اینجی از نوع Super AMOLED در اختیار دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۲۱۶ در ۴۳۲ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

samsung Gear Fit 2 (1)

این محصول مانند مدل قبلی خود حسگر تشخیص ضربان قلب را شامل می‌شود و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سیستم پخش موسیقی، پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتزی، رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و باتری ۲۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

samsung Gear Fit 2 (2)

دستبند هوشمند Gear Fit 2 از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر به صورت ضدآب و ضدگردوغبار ساخته شده است. کاربران می‌توانند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری با این دستبند شنا کنند.

samsung Gear IconX (1)

فناوری پوشیدنی دیگری که سامسونگ ارایه کرده است Gear IconX نام دارد و در اصل دو هدفون بی‌سیم است که می‌تواند اطلاعاتی از جمله مسافت، سرعت، ضربان قلب و میزان کالری مصرف شده در بدن را تشخیص دهد.

samsung Gear IconX (3)

این هدفون هوشمند از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث به اپلیکیشن S Health سامسونگ متصل می‌شود و به محض اینکه در گوش کاربر قرار می‌گیرد، دستیار هوشمند صوتی آن فعال می‌شود. این هدفون هوشمند ۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که در آن می‌توان بیش از ۱۰۰۰ موسیقی ذخیره کرد.

samsung Gear IconX (2)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا