توئیتر هم به فکر خرید یاهو افتاد

موبنا، رضا خواجه‌وند – این مذاکرات با هدف واگذاری شرکت یاهو انجام شد و به عبارت دیگر توئیتر در این اقدام پیشنهاد خرید شرکت یاهو را مطرح کرد. یاهو هسته مرکزی کسب و کار اینترنتی خود را آماده فروش کرده است و این روزها شرکت‌های مختلفی برای خریدای آن اقدام می‌کنند. برخی از شایعات حاکی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این مذاکرات با هدف واگذاری شرکت یاهو انجام شد و به عبارت دیگر توئیتر در این اقدام پیشنهاد خرید شرکت یاهو را مطرح کرد.

یاهو هسته مرکزی کسب و کار اینترنتی خود را آماده فروش کرده است و این روزها شرکت‌های مختلفی برای خریدای آن اقدام می‌کنند. برخی از شایعات حاکی از آن است که شرکت‌های دیزنی، مایکروسافت، News Corp و حتی گوگل تمایل به خرید یاهو دارند.

Twitter Yahoo (1)

ولی شرکتی که پیش‌قدم از دیگر مراکز در این زمینه گام برمی‌دارد و احتمال واگذاری یاهو به آن زیاد است،‌ Verizon است. این شرتک مخابراتی سال گذشته AOL را به قیمت ۴.۴ میلیارد دلار خریداری کرد و در مجموع تمایل زیاد دارد شرکت‌های فناوری قدیمی را که از محبوبیت آنها کاسته شده است از آن خود کند.

بیشتر تحلیلگران اعلام کردند که این شرکت مخابراتی قصد دارد با پرداخت ۴ میلیارد دلار یاهو را بخرد که در این فرآیند یک میلیارد دلار پول نقد و ۳ میلیارد دلار به صورت وام پرداخت می‌شود.

اگرچه به نظر می‌رسد که هسته مرکزی فعالیت‌های یاهو کاربرد چندانی برای توئیتر نداشته باشد، ولی یک منبع آگاه توضیح داد که این شبکه اجتماعی تلاش می‌کند از این طریق سرویس خبررسانی یاهو را در اختیار بگیرد و البته، یاهو سرویس‌های کاربردی دیگری هم دارد که توئیتر می‌تواند از‌ آنها بهره ببرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا